نقشه خطوط اتوبوس آنتالیا


آنتالیا یکی از شهرهای پرجمعیت ترکیه است که هرساله گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. این شهر به نگین مدیترانه معروف است و در دهه‌های اخیر به یکی از قطب‌های گردشگری آسیا تبدیل شده است.

آنتالیا یکی از شهرهای پرجمعیت ترکیه است که هرساله گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. این شهر به نگین مدیترانه معروف است و در دهه‌های اخیر به یکی از قطب‌های گردشگری آسیا تبدیل شده است. یکی از مواردی که این شهر را در بین گردشگران بسیار محبوب کرده است قیمت مناسب تورهای مختلف آنتالیا است. این شهر در منطقه غربی ترکیه است و شهری ساحلی حساب می‌شود. قسمت زیادی از پیشینه تاریخی ترکیه در این شهر واقع شده است و بسیاری از کارشناسان تاریخی عقیده دارند که شروع سکونت انسان‌های اولیه در ترکیه از این شهر آغاز شده است. این شهر دارای مجموعه کاملی از رستوران‌ها و هتل‌ها است که باعث شده است گردشگران زیادی به این شهر سفر کنند. در کنار امکانات تفریحی این شهر، مراکز خرید بزرگ و معتبری هم در آنتالیا وجود دارد که افراد زیادی صرفا برای خرید به این شهر سفر می‌کنند. یکی از بیش‌ترین هزینه‌هایی که در سفر به آنتالیاوجود دارد، هزینه‌ی حمل و نقل است. هزینه‌های حمل و نقل در آنتالیا زیاد است و اگر می‌خواهید کمترین هزینه حمل و نقل را در این شهر پرداخت کنید بهتر است از حمل و نقل عمومی این شهر استفاده کنید. حمل و نقل عمومی آنتالیا وضعیت مناسبی دارد و تقریبا می‌توانید به کمک آن به همه نقاط شهر آنتالیا سفر کنید. به‌عبارت دیگر شما می‌توانید با رزرو بلیط اتوبوس درون شهری به همه جای آنتالیا سفر کنید و از همه نقاط دیدنی این شهر بازدید کنید.

نقشه خطوط اتوبوس آنتالیا

از نظر بیش‌تر گردشگران امنیت در آنتالیا بسیار بهتر از شهر استانبول است و باخیال راحت‌تری می‌توانید در این شهر به گردش بپردازید اما به هرصورت باید مراقب وسایل‌تان باشید و سعی کنید از کوله پشتی به‌جای کیف دستی استفاده کنید تا به‌راحتی قابل سرقت نباشد. اگر می‌خواهید اقامتی ارزان را در سفر به استانبول تجربه کنید بهتر است به‌سراغ راه‌هایی بروید که باعث می‌شود هزینه‌های شما در این شهر کاهش یابد. مطمئن باشید که اگر نکات ساده‌ای را بدانید و آن‌ها را انجام دهید می‌توانید اقامتی ارزان قیمت را در این شهر تجربه کنید و سفری دلچسب داشته باشید.

رزرو ارزان قیمت هتل در آنتالیا

برای مثال شما با خرید یک بلیط اتوبوس می‌توانید به تمامی نقاط این شهر دسترسی داشته باشید اما اگر بخواهید همین مسیر را با ماشین‌های شخصی یا تاکسی طی کنید مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین می‌شوید که گاهی اوقات اصلا مقرون به‌صرفه نیست. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که هزینه بنزین در این شهر بسیار زیاد است و یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که باعث افزایش قیمت حمل و نقل می‌شود زیاد بودن قیمت بنزین است. از نظر بیش‌تر گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند استفاده از ناوگانحمل و نقل عمومی و رزرو بلیط اتوبوس یکی از بهترین راه‌ها برای حمل و نقل در این شهر است. متاسفانه شهر آنتالیا شبکه مترو ندارد و از این رو افراد مجبور به استفاده از تاکسی‌ها یا ناوگان اتوبوس هستند.

همان‌طور که گفته شد خرید بلیط اتوبوس می‌تواند نقش زیادی در کاهش هزینه‌های شما داشته باشد. در کنار خیابان‌های این شهر در هر ساعتی از شبانه روز اتوبوس و مینی‌ بوس‌هایی با نام دلموش ایستاده‌اند که درصورت نیاز می‌توانید سوار آن‌ها شوید و با کمترین هزینه جابه‌جا شوید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که بعد از رسیدن به ترمینال یا فرودگاه این شهر باید با یک وسیله به محل اقامت‌تان سفر کنید. البته اگر با تور به این شهر سفر می‌کنید می‌توانید به‌صورت رایگان از خدمات ترانسفر هتل استفاده کنید. همچنین اگر محل اقامت‌تان در شهر آنتالیا هتل ۵ یا ۴ ستاره باشد به احتمال زیاد دارای خدمات ترانسفر دورن شهری نیز هست. به‌عبارت دیگر هتل شما در ساعات خاصی از روز به خیابان‌ها و مراکز مهم شهر آنتالیا سرویس دارد که می‌توانید به‌صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید. در تصویر زیر می‌توانید نقشه خطوط اتوبوسرانی شهر آنتالیا را مشاهده کنید و خط مورد نظر خود را به‌راحتی پیدا کنید.

نقشه خطوط اتوبوس آنتالیا

در شهر آنتالیا بیش‌تر تاکسی‌ها از سیستم تاکسی متر استفاده می‌کنند اما قیمت کرایه تاکسی در ساعت‌هایی که ترافیک زیاد است به‌شدت افزایش پیدا می‌کند و از این رو توصیه می‌شود در زمان‌های شلوغ هم بلیط اتوبوس تهیه کنید تا بتوانید کم‌ترین هزینه‌ را بابت حمل و نقل‌تان پرداخت کنید.

برای سفر به این شهر می‌توانید رزرو بلیط اتوبوس از علی بابا را به‌صورت اینترنتی انجام دهید تا کمترین هزینه را بپردازید و بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن آن را رزرو کنید. لازم به‌ذکر است هزینه رزرو بلیط اتوبوس از شهر تهران به آنتالیا در حدود ۲۵۰ هزار تومان است. در نظر داشته باشید که سفر زمینی به آنتالیا زمان زیادی طول می‌کشد که زمان زیادی است و اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان به این شهر برسید راه زمینی به هیچ عنوان مناسب شما نیست. اما از طریق هواپیما می‌توانید در کمترین زمان ممکن به این شهر برسید. البته بسیاری از گردشگران با هواپیما به استانبول سفر می‌کنند و سپس از طریق اتوبوس به آنتالیا سفر می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن