از توگوشی غلامپور تا شادی گل علیپور ؛ نگاهی به جنجال های به جا مانده از شهرآورد + سند


تصاویر ثبت شده از درگیری بهزاد غلامپور با روزبه چشمی و تقلید شادی گل دیاباته از سوی علی علیپور برداشت متفاوتی را از سوی هواداران در مقایسه با صحبت های غلامپور و علیپور درباره این صحنه ها در پی داشته است. نوشته از توگوشی غلامپور تا شادی گل علیپور ؛ نگاهی به جنجال های به جا مانده از شهرآورد + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران |...

از توگوشی غلامپور تا شادی گل علیپور ؛ نگاهی به جنجال های به جا مانده از شهرآورد + سند

از توگوشی غلامپور به چشمی تا تقلید علیپور از شادی گل پنجه ببر دیاباته ؛ حقیقت حاشیه های دربی چه بود ؟!
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۰:۰۱

از توگوشی غلامپور تا شادی گل علیپور ؛ نگاهی به جنجال های به جا مانده از شهرآورد + سند

تصاویر ثبت شده از درگیری بهزاد غلامپور با روزبه چشمی و تقلید شادی گل دیاباته از سوی علی علیپور برداشت متفاوتی را از سوی هواداران در مقایسه با صحبت های غلامپور و علیپور درباره این صحنه ها در پی داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شهرآورد روز پنج شنبه گذشته آن هم در روزگاری که تعدد دوربین ها هیچ واکنش و رفتاری را پنهان نمی گذارند، دارای دو صحنه حاشیه ساز بود که برخلاف گفته بهزاد غلامپور و علی علیپور ، تصاویر ثبت شده برداشت دیگری را برای هواداران رقم زده است.

صحنه حاشیه ساز اول توگوشی بهزاد غلامپور به روزبه چشمی

در پایان بازی شهرآورد، روزبه چشمی با عصبانیت شروع به اعتراض به بازیکنان استقلال کرد که این صحنه با عکس‌العمل همزمان و البته شدید بهزاد غلامپور همراه بود.

تصاویر اینگونه القا می کند که مربی دروازه‌بانان استقلال همزمان با اعتراض چشمی به رقم خوردن تساوی دو بر دو در شهرآورد ، دست های خود را پرتاب می کند و از قضا به چشمی برخورد می کند.

بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال در ابن باره گفت :

تصاویر به شکلی بود که انگار من روزبه چشمی را زده‌ام. من و روزبه داشتیم با هم بحث فنی می‌کردیم که دست و پای ما همه با هم به حرکت درآمد (باخنده).

صحنه حاشیه ساز دوم تقلید خوشحالی گل دیاباته از سوی علیپور در مقابل هواداران استقلال

دقیقه ۳۳ دیدار شهرآورد زمانی که استقلالی ها سرمت از گل ارسلان مطهری بودند، مهدی ترابی حرکت به سمت دروازه استقلال را آغاز کرد و با یک پاس طولی به کریستین اوساگوآنا مهاجم نیجریایی را در موقعیتی بدون مزاحم صاحب توپ نمود. اوساگوآنا خیلی سریع و با یک پاس عرضی توپ را به محوطه جریمه استقلال رساند تا علی علیپور سومین گل خود در تاریخ دربی ها را بزند.

این هفتمین گل علی علیپور در لیگ نوزدهم و ضربه ای برای جبران از دست دادن موقعیت های مکرر در مسابقه مقابل نفت آبادان در دیدار قبلی بود. دومین گل این مهاجم در نیم فصل دوم که او را در موقعیت مهاجم اول و بی جانشین پرسپولیس قرار می‌دهد.

طبعا علیپور از گلزنی در شهرآورد بسیار خوشحال بود اما در شرایطی که غالبا او گل هایش را با نمایش تصویر شهیدان در پیراهن زیرینش جشن گرفته و گل را به آن ها تقدیم می‌کند، ناگهان او از سمت دروازه جنوبی رو به هوادار استقلال شادی گل معروف شیخ دیاباته (پنجه ببر) را تکرار کرد. کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی پرسپولیس نیز پشت سر او به تکرار این حرکت پرداخت. انگار که این دو بازیکن از قبل نقشه‌ای برای این کار داشتند.

لحظاتی پیش از این که کمال و علیپور، پنجه ببر را به رخ جایگاه هشت استقلال بکشند، یک جلسه سرپایی شش نفره میان پرسپولیسی ها تشکیل می‌شود. علیپور که هم تیمی هایش را دور خود می‌بیند، این ایده را بین آن ها مطرح می‌کند اما نتیجه این گردهمایی، همراهی تنها یک عضو است؛ کمال کامیابی نیا.

انصاری و اوساگوآنا خیلی زود از این جمع جدا می‌شوند و ترابی و نوراللهی نیز صراحتا مخالفت می‌کنند تا نشان دهند التزام به اخلاق گرایی در وجود آن ها ریشه دارد، اما در نهایت این گلزن پرسپولیس بود که مدل خوشحالی را تعیین کرد.

البته این مسئله در پایان با عذرخواهی این مهاجم محبوب سرخپوشان از هواداران استقلال همراه بود ، اما نکته اینجاست که در چند مصاحبه ابتدا تشابه شادی پس از گلش با دیاباته را تصادفی می دانست و آن را دلیلی برای تحریک استقلالی ها نمی دانست .

پی نوشت : ما در پارس فوتبال در جایگاه قضاوت نیستیم ، اما بسیاری از فوتبال دوستان چه از جمع هواداران استقلال و چه پرسپولیس پس از تکذیبیه های غلامپور و علیپور نسبت به رفتارهایی که دوربین های متعدد به وضوح آن ها را ثبت کرده اند ، به انکار حقیقت از سوی این دو اعتراض کرده اند .

این عده معتقدند در روزگار ثبت رفتارها ، ای کاش اهالی فوتبال با هواداران فوتبال صادق تر بودند ، صداقتی که بارها با تکذیب اولیه مشکلات مختلف باشگاه ها و پس از مدتی تایید آنها ( همچون‌ماجرای جدایی استراماچونی و کالدرون ) رنگ باخته است.

اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج