آسمان کرمانشاه نورافشانی می‌شود


آسمان کرمانشاه نورافشانی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امشب(21 بهمن) آسمان کرمانشاه نورافشانی شده و بانگ الله‌اکبر در آسمان استان طنین انداز خواهد شد.

عباس سروری در گفت و گو با ایسنا، از مردم استان کرمانشاه دعوت کرد به یاد تکبیرهای پیروزمندانه بهمن 1357، راس ساعت 21 امشب(21 بهمن) نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ "الله اکبر" را در آسمان سراسر استان طنین انداز کنند.

سروری همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای نورافشانی دو نقطه شهر کرمانشاه همزمان با طنین‌انداز شدن گلبانگ الله‌اکبر در آسمان استان، گفت: آسمان کرمانشاه از پارک کوهستان و پارک شیرین نورافشانی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن، از عموم مردم مومن و انقلابی استان کرمانشاه خواست تا در راهپیمایی 22 بهمن حضور پررنگی داشته و بار دیگر با آرمان های اسلام و انقلاب تجدید پیمان کنند.

سروری حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن را مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب خواند و افزود: حضور پررنگ مردم در این راهپیمایی بار دیگر دشمنان را از توطئه چینی برای ضربه زدن به نظام دلسرد خواهد کرد.

سروری در ادامه اشاره ای هم به مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمانشاه داشت و افزود: راهپیمایی در شهر کرمانشاه از دو مسیر چهار راه مدرس و سه راه 22 بهمن به سمت میدان آزادی برگزار می شود و میدان آزادی محل تجمع راهپیمایان خواهد بود.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمانشاه از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403