ایجاد مرکز خدمات ایمنی دریانوردی و لایف رفت در بندر چابهار


ایجاد مرکز خدمات ایمنی دریانوردی و لایف رفت در بندر چابهار

چابهار- ایرنا- معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: مرکز خدمات سرویس تجهیزات ایمنی دریانوردی و لایف رفت (جان پناه دریایی بادی) در بندر چابهار ایجاد شد تا خدمات ایمنی بهتری به شناورها در این بندر ارائه شود.

سید حسن ابراهیمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با راه‌اندازی این مرکز در بندر چابهار که در سطح استانداردهای بین‌المللی بوده و همچنین مورد تایید موسسات رده‌بندی و سازمان بنادر و دریانوردی است، صاحبان شناورها و کشتیرانی از مراجعه به دیگر بنادر داخلی و خارجی منطقه جهت دریافت خدمات تجهیزات ایمنی دریانوردی بویژه لایف رفت (جان پناه دریایی بادی) بی‌نیاز شدند.

وی افزود: با ترغیب بخش خصوصی به حضور در بندر چابهار جهت ارائه خدمات سرویس و تامین تجهیزات ایمنی، یکی از نیازمندی‌های دیرین جامعه دریانوردی سیستان و بلوچستان مرتفع شد که به طور مستمر مورد پایش کارشناسان اداره‌کل و ممیزان موسسات رده‌بندی است.

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این مرکز با دارا بودن مجوزهای معتبر از سازندگان بین‌المللی تجهیزات رایج در منطقه، توانایی ارائه خدمات لازم بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی را دارد که در گام‌های بعدی محدوده خدمات در این زمینه توسعه می‌یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403