هدف اصلی دشمن تسلط بر افکار جوانان است


هدف اصلی دشمن تسلط بر افکار جوانان است

خرم آباد - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: یکی از برنامه های دشمن در جنگ نرم تسلط بر افکار و ذهن جوانان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی درویشی روز دوشنبه در یادواره ۲۹۶ شهید شهرستان سلسله و اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه اصل دشمنی آمریکا با پیشرفت و عظمت کشور ایران است، اظهار داشت: دشمن نقاط قوت نظام و مردم را نشانه گرفته و هدفش وابستگی کشور ایران است.

وی افزود: امروز صحنه نبرد با اوایل انقلاب اسلامی فرق کرده و میدان جنگ دشمن، میدان وسیعی شده چرا که او اراده، تغییر فکر و ذهن ما را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان و استفاده از شبکه های ماهواره ای برای پیاده کردن برنامه های خود، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار، مالکیت ۹۲ درصد شبکه های ماهواره ای دنیا با آمریکا است و تمام اینها نشانگر برنامه ریزی دشمنان کشور برای تسلط بر افکار و ذهن جوانان در راستای اجرای برنامه های خود برای وابستگی کشور است.

وی از انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از صحنه هایی که دشمن برای آن برنامه ریزی می کندیاد کرد و افزود: ملت ایران اسلامی باید در دوم اسفند با حضور گسترده در پای صندوق های رای و انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب، مجلسی قوی و انقلابی تشکیل دهند و مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلسله نیز اظهار داشت: اسلام، رهبری و مردم سه مولفه ای هستند که دستاوردهای انقلاب را حفظ کرده و دشمنان برای آنها برنامه ریزی کرده بنابراین باید هوشیار باشیم.

سرهنگ محمود یوسفوند با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: شرکت مردم در این آیین لبیکی دیگر به ولی امر مسلمین است.

وی با اشاره به لزوم حضور حداکثری در پای صندوق های رای در دوم اسفند، گفت: تلاش دشمن برای نیامدن مردم پای صندوق های رای است بنابراین باید با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، مجلسی قوی، انقلابی و امام پسند تشکیل دهیم و بار دیگر دشمنان کشور را خوار و زبون کنیم.

شهرستان سلسله ۲۹۶ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو