دمای هوا در استان مرکزی تا 10 درجه سردتر می‌شود


دمای هوا در استان مرکزی تا 10 درجه سردتر می‌شود

اراک - ایرنا - مسوول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: دمای هوا در مناطق مختلف این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری 6 تا 10 درجه سانتیگراد سردتر می‌شود.

«رضا مرادی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روند کاهش دما از روز گذشته (یکشنبه) در مناطق مختلف این استان آغاز شده و تا چهارشنبه تا ۱۰ درجه دیگر سردتر می‌شود.

وی بیان کرد: بررسی‌ها حاکی از تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت فردا سه‌شنبه در کشور است اما در این مدت در مناطقی از استان مرکزی به‌ویژه مناطق شمال و غرب در برخی از ساعات رگبار برف و وزش باد پیش‌بینی شده است.

مسوول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: سرعت وزش باد در این مدت در مناطقی از استان به‌ویژه مناطق شمال شرق شدید است.
مرادی تصریح کرد: از روز چهارشنبه هفته جاری به بعد، جوی پایدار بر کشور و استان مرکزی حاکم می‌شود و این وضعیت تا چند روز ادامه دارد و دمای هوا از روز پنجشنبه به‌تدریج تا اوایل هفته آینده روند افزایشی به خود می‌گیرد.

ساوه با بیشینه دمای ۱۴ و هفت دهم درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و کمیجان با کمینه دمای هفت و هشت دهم درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

۱۳۱ و ۲ دهم میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری (اول مهرماه امسال) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس