انتخابات عرصه‌ اثبات اقتدار و حفظ منافع ملی است


انتخابات عرصه‌ اثبات اقتدار و حفظ منافع ملی است

وزیر کشور با اشاره به اینکه در فضایی که دشمنان درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند قابل قبول نیست که با اهداف آنها همراهی کنیم، گفت: انتخابات عرصه‌ اثبات اقتدار و حفظ منافع ملی است.

انتخابات عرصه‌ اثبات اقتدار و حفظ منافع ملی است

به گزارش ایکنا از البرز، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که امروز، 21 بهمن در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی یادآوری تلاش‌های شهدا، امام راحل(ره) و مردم برای به ثمر رساندن انقلاب است و بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر تجدیدمیثاق با آرمان‌های آنها است.
وی با بیان اینکه مردم به پشتوانه مسئولان در رده‌های مختلف در آرامش زندگی می کنند، افزود: امید است فردا با حضور پررنگ و یکپارچه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه نقش پررنگی را در قدرتنمایی اثبات کنند، دشمنان، همواره حضور ما را مد نظر دارند.
وزیر کشور با بیان اینکه حوادث آبان برای هیچ‌کس قابل قبول نیست، اضافه کرد: آنچه که دوباره به صحنه آمد و آسیب‌ها را ترمیم کرد، مردم بودند و با حضور خود گفتند که امنیت کشور برای ما مهم است.
این مسئول با اشاره به حضور مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی، گفت: مردم آمدند تا بگویند برای حفاظت از منافع کشور حضور می‌یابند.
رحمانی فضلی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات موضوع خیلی مهمی است و ۴۰ سال است با وجود فراز و فرودها، انتخابات را در کشور داریم. به طور قطع ایراد و اشکال وجود دارد و این مشکلات را حتما همه می بینند بنابراین باید درصد رفع آن باید باشیم. در اجرا نیز به عنوان یک مسئول اجرایی کشور ایراد و اشکال می بینم و با همه ایراد و اشکالاتی که در هر کدام از کارها وجود دارد باید درصدد رفع آنها باشیم و اصل انتخابات و مشارکت مردم در سرنوشت خود، آرمان شهدا و هدیه خداوند است از این رو نفس انتخابات قابل اعتراض نیست.
وی گفت: دشمنان ما از طریق مختلف مشارکت مردم را نشانه رفته و به مسائلی پوچ متوصل شده‌اند بنابراین با هرنگاهی که به جریان و روند انتخابات داریم، نفس انتخابات قابل مقابله و بی‌توجهی نیست.
رحمانی فضلی افزود: کسانی که در بحث حضور در انتخابات، بخواهند این موضوع را با تحریم به چالش بکشند در ذهن تاریخی مردم ایران قابل بخشش نیستند.
وی با بیان اینکه در جایی که دشمنان درصدد کاهش مشارکت هستند قابل قبول نیست که با اهداف آنها همراهی کنیم، باید گاهی مانند استخوانی در گلو و خاری در چشم رفتار کنیم.
وزیر کشور تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم انتخاباتی با شکوه برگزار کنیم و بعد منافع ملی و اقتدار کشور را در نظر بگیریم.
این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بخش خصوصی در این شرایط مجاهدت می کند، گفت: از استاندار، معاونین، فرمانداران و بخش خصوصی در البرز قدردانی می‌کنم.
وزیر کشور افزود: تفویض اختیار به تمامی استان‌ها صورت گرفته و مسائل باید در داخل هر استانی به صورت مستقل حل شود. ما در حوزه امنیت همه اختیارات را واگذار کردیم و شوراهای تامین در استان‌ها این کار را انجام می‌دهیم و نتیجه هم گرفتیم چراکه شرایط هر استان متفاوت است بنابراین در حوزه اقتصاد نیز با همین تفکر باید اقدام کنیم.
رحمانی فضلی در پایان گفت: همه ما خواهیم رفت و مسئولیت را به فرد دیگری واگذار می‌کنیم، ما هیچ طلبی از مردم نداریم و هر چه هست بدهی ما به مردم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید