اعزام سه گروه پزشکی به مناطق محروم مهاباد


اعزام سه گروه پزشکی به مناطق محروم مهاباد

مهاباد- ایرنا- مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه مهاباد گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، سه گروه پزشکی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.

سرهنگ علی حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گروه‌ها شامل ۲ گروه پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان و متخصص بیماری‌های داخلی بودند که به روستاهای «آفان» و «سیاهقل» از توابع بخش مرکزی این شهرستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: این سه گروه در مجموع بیش از ۳۰۰ نفر را در این روستا و روستاهای اطراف واقع در بخش خلیفان به صورت رایگان معاینه کردند.

وی اضافه کرد: این گروه‌های پزشکی را ماما، پرستار، دارویار و بهورز نیز همراهی می‌کردند تا خدمات مشاوره‌ای، بهداشتی و درمانی لازم را به بیماران ارائه کنند.

مسوول بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: به این بیماران سایر خدمات پزشکی از جمله خدمات مشاوره مامایی، پرستاری، دارو، تزریقات و پانسمان به صورت رایگان ارائه شد.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی مهاباد از ابتدای امسال ۲۰ تیم پزشکی عمومی و متخصص را به مناطق محروم و کم‌برخوردار این شهرستان اعزام کرده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۲۵ تیم دیگر را نیز به این مناطق اعزام کند.

سرهنگ حسینی اضافه کرد: سال گذشته نیز ۱۸ اکیپ بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستاهای مختلف این شهرستان به بیش از سه هزار نفر خدمات بهداشتی درمانی و آموزشی رایگان ارایه کرده‌بودند.

به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد گرامیداشت دهه مبارک فجر ۴۰ ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی توسط سپاه در مهاباد در حال برگزاری است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در دوران دفاع قدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...