3 بار قصاص برای قاتل یک خانواده سه‌نفره


3 بار قصاص برای قاتل یک خانواده سه‌نفره

مرد شیشه‌ای که زوج جوانی را به همراه دختر 8 ساله‌شان در باغ ورامین به قتل رسانده بود، از سوی قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به 3 بار قصاص محکوم شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، این جنایت هولناک اوایل امسال رخ داد و مردی به‌نام دانیال به همراه همسر دومش سحر و دختر ۸ ساله خود به‌ نام بیتا در حالی که برای تفریح به باغ دوستش مهدی در ورامین رفته بودند، به دست وی به قتل رسیدند.پس از دستگیری مهدی و اعتراف به جنایت‌ها وی برای محاکمه به دادگاه کیفری منتقل شد.

در جلسه محاکمه‌ای که در شعبه چهارم برگزار شد، نخست پدر و مادر دانیال، خواهران سحر و مادر بیتا کوچولو برای متهم درخواست قصاص در ملأ عام کردند. در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و با قبول سه‌ قتل عمد گفت: «من و دانیال هر دو راننده بودیم، اما چند سالی از او خبر نداشتم. تا اینکه یک‌ ماه قبل از حادثه او را حوالی منطقه خاوران دیدم. من در کلاته ورامین باغی داشتم که روز حادثه دانیال و همسردومش را همراه دختر هشت‌ساله‌اش به باغ دعوت کردم.

آن روز من و دانیال با هم شیشه کشیدیم. بعد از مصرف مواد، دانیال برای خرید سیب‌زمینی از باغ بیرون رفت. نیم ساعت بعد من هم برای خرید غذا از باغ بیرون رفتم، اما وقتی برگشتم دانیال در حالی که حالت عادی نداشت، چاقو و گاز اشک‌آور را برداشت و با ادعای اینکه من به همسرش نظر دارم، به طرفم حمله کرد و با چاقو به گردنم ضربه زد. از آنجایی که من هم حال طبیعی نداشتم، چاقو را گرفتم و او را کشتم. سپس سراغ همسرش رفتم و او را هم کشتم. بیتا شاهد ماجرا بود و با دیدن این صحنه‌ها داد و فریاد می‌کرد و با سنگ به من حمله می‌کرد. برای اینکه او را آرام کنم، دستم را مقابل دهانش گرفتم تا اینکه از نفس افتاد. بعد دانیال و دخترش را در قسمتی از باغ و همسر دانیال را در قسمت دیگری از باغ - بعد از جدا کردن سر از بدنشان - دفن کردم. سپس برای اینکه آرام شوم، دوباره مواد کشیدم.»

به این ترتیب سرانجام روز گذشته قضات دادگاه این متهم را به ۳ بار قصاص محکوم کردند.

کد خبر 483672

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه