اکران چهار فیلم در جشنواره فیلم فجر یاسوج


اکران چهار فیلم در جشنواره فیلم فجر یاسوج

پیرسبزی گفت: فیلم های «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی ساعت 16، «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی ساعت 18 و «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی ساعت 20 امشب در سینما هنر شهر یاسوج اکران می شوند.

«محمدعلی پیرسبزی» با اشاره به برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: ۱۴ فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال در سینما هنر یاسوج در حال اکران هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اکران فیلم ‌های جشنواره فجر و بخش کودکان در ۲۶ نوبت خبر داد و اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر در شهر یاسوج از ۱۵ تا ۲۱ بهمن در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه فیلم ها در یاسوج چهار نوبت در روز اکران خواهند شد، اضافه کرد: در بخش پروانه‌ ها یا کودک در مجموع پنج فیلم در استان اکران می‌ شود که این فیلم ها نیز از ۱۵ بهمن هر روز ساعت ۱۰ صبح در سینما هنر یاسوج در حال اکران هستند.

پیرسبزی یادآور شد: همزمان با ششمین روز از برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و در بخش پروانه ها فیلم «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری ساعت ۱۰ امروز در سینما هنر اکران شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم های «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی ساعت ۱۶، «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی ساعت ۱۸ و «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی ساعت ۲۰ امشب در سینما هنر شهر یاسوج اکران می شوند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی