دعوت از اعضای کانون‌های مساجد پایتخت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن


دعوت از اعضای کانون‌های مساجد پایتخت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

حجت‌الاسلام قدیریان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از اعضای کانون‌های مساجد برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، تاکید کرد: 22 بهمن امسال از ویژگی و اهمیتی بارز برخوردار است و آن مصادف شدن با اربعین شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

«بسم ا... الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ،وَلَیَالٍ عَشْرٍ

دهه فجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران است و آن بخش تاریخ ایران است که گذشته را از آینده جدا می کند. امام خامنه ای(مدظله العالی)

تاریخ غرورآفرین استقامت و پایداری ملت ایران در این 41 سال برگی درخشان از اوراق پرافتخار ملتی سرافراز است که با تقدیم خون هزاران شهید و جانفشانی هزاران ایثارگر، استقلال و عزت ملت بزرگ ایران را به همراه داشته است و هر روز بیشتر از قبل با بالندگی و رشد و شکوفایی افزون می شود . رشد و توسعه بی بدیل و فتح قله های علمی و فناوری و فنی و مهندسی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

پیشرو در تولید داروهای گیاهی برای درمان ایدز، مقام دوم در زمینه تولید نانو دارو، تولید ایمپلنت صنعتی ، تولید موشک شهاب کلید واژه مرگ صهیون در سرزمین های اشغالی، مقام نخست در حوزه فناوری نانو، ششمین کشور سازنده زیردریایی ، کشور پیشرو در حوزه امنیت شبکه های مجازی ، سومین کشور در تولید دکل های انتقال برق، دومین کشور توانا در ساخت دریخچه قلب، قویترین کشور سایبری دنیا و پنجمین کشور برای شبیه سازی حیوانات، دومین در ساخت هواپیمای استراتژیک خورشیدی ، چهارمین کشور در درمان ناباروری در دنیا، اولین کشور در ساخت داروی رماتیسم، سومین کشور سدساز دنیا، دومین کشور دارای فناوری تولید پهباد رادارگریز و هشتمین کشور دارای چرخه کامل فناوری فضایی و هسته ای و هزاران مصداق علمی رشد و پیشرفت که از ناحیه خودباوری اتکاء به نیروی ایمان و توان جوانان غیور برای کشور عزیزمان به ثبت رسیده است.

این در حالی است که جبهه دشمنان مستکبر انقلاب اسلامی و در راس آن آمریکای جهانخوار در این چهار دهه از تمام حربه ها و ترفندها برای اضمحلال و انهدام این حرکت عظیم مردم ایران استفاده کرده است، ولی ملت شریف ایران هربار با حضور میلیونی خود مشت محکمی بردهان یاوه گویان و دشمنان می زند و اما 22 بهمن سال 1398 از ویژگی و اهمیتی بارز برخوردار است و آن مصادف شدن با اربعین شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی است که ملت شریف ایران با بزرگداشت این دو اتفاق بزرگ با حضور میلیونی خود در راهپیمایی این روز الهی تجدید میثاقی دوباره با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله العالی) خواهد داشت و با تعظیم اربعین این شهید والامقام که عمر خویش را در راه مجاهدت و دفاع از ملت شریف اسلامی و ایران عزیز سپری نمود، نقشه های شوم استکبار جهانی را نقش بر آب خواهند کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران همراه و دوشادوش ملت سربلند و عزیز ضمن حضور گسترده در برنامه های این دهه مبارک و راهپیمایی 22 بهمن از همه ملت شریف ایران دعوت به عمل می آورد تا همانند سالهای قبل حماسه ای جاودان و برگ زرینی به تاریخ این سرزمین مقدس به یادگار بگذارند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی