هر کشور دیگری جای ایران بود تا حالا زانو زده بود


هر کشور دیگری جای ایران بود تا حالا زانو زده بود

قزوین - ایرنا - مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت: هر کشوری جای ایران تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار داشت، تاکنون زانو زده بود.

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی روز سه‌شنبه در جمع مردمی قزوین که به مناسبت ایام الله دهه فجر در خیابان شهدا تجمع داشتند، افزود: شما مردم ایران، این تهدیدات را به فرصت تبدیل کردید و الان در جایگاه بسیار بالایی قرار گرفته‌ایم.
وی با بیان اینکه ایران در حوزه اقتصادی جزو ۱۰ کشور برتر جهان است، اظهار داشت: به کمک همت مردم غیور ایران در حوزه‌های موشکی، علمی، هسته‌ای و فرهنگی توانسته‌ایم جزو برترین‌ها باشیم.
حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به آزادی، عزت و استقلال رسیده است و بدانید که خداوند نیز همچنان ما را برای موفقیت بیشتر یاری می‌رساند.
وی تاکید کرد: ایران به دنبال عشق و محبت و کمک به مظلومان جهان است و همه مردم دنیا بدانند که کلام ما عقلانی است و ما نمی‌خواهیم زیر ظالم و سلطه غیر خدا زندگی کنیم، ما انقلاب کردیم برای این مهم که خودمان باشیم و استقلال خودمان را حفظ کنیم.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت: امام (ره) همیشه تاکید داشت که آمریکا حق سیادت و رهبری ندارد و ما قطعا ایمان داریم که در گام دوم انقلاب شاهد شکست جبهه استکبار خواهیم بود.
حجت الاسلام تویسرکانی به تمدن قزوین اشاره کرد و گفت: قزوین دارای تمدن ۹ هزارساله است و همواره مهد تربیت یاران امام زمان بوده است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی به قاسم سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: هرکس مانند شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم خدمت کند، عزیز خواهد شد و هرکس راه خیانت به مردم را در پیش بگیرد، در نهایت ذلیل می شود.
اهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور مردم ولایتمدار استان قزوین در خیابان شهدا و شهرهای دیگر برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!