اطلاعات کامل میان رده Redmi 8A Dual منتشر شد


اطلاعات کامل میان رده Redmi 8A Dual منتشر شد

شرکت شیائومی اطلاعات سخت‌افزاری کامل گوشی Redmi 8A Dual را منتشر کرد.

اطلاعات کامل میان رده Redmi 8A Dual منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی یکی از شرکت‌های بزرگ چینی سازنده تلفن‌های همراه و گجت‌های هوشمند است که در چند سال اخیر توانسته است به جایگاه بسیار خوبی بین کاربران دست پیدا کند. این شرکت که در سپتامبر سال گذشته گوشی میان‌رده خود با نام Redmi 8A را روانه بازار کرد امروز اطلاعات نسخه ارتقا یافته این گوشی را در فضای مجازی منتشر کرد. نسخه ارتقا یافته این گوشی Redmi 8A Dual نام دارد و قرار است از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری استفاده کند.

لنز ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی به عنوان لنز اصلی آن استفاده می‌شود و لنز ۲ مگاپیکسلی آن نیز در گرفتن تصاویر پرتره به کار خواهد آمد. گوشی Redmi 8A Dual از یک نمایشگر ۸.۲۲ اینچی با کیفیت HD+ استفاده می‌کند که توسط Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. همچنین قاب پشتی این گوشی دارای پوشش P2i است. به این ترتیب کاربران نباید نگران ورود آب به این گوشی به دلیل ریختن آب روی آن باشند.

اطلاعات کامل میان رده Redmi 8A Dual منتشر شد

در بخش سخت‌افزار داخلی این گوشی نیز می‌توان به استفاده از پردازنده Snapdragon 439 SoC اشاره کرد که به احتمال زیاد با دو رم ۳ و ۲ گیگابایتی همگام‌سازی شده است. حافظه داخلی این گوشی نیز ۳۲ گیگابایت است و از حداکثر کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات کامل میان رده Redmi 8A Dual منتشر شد

همچنین شائومی اعلام کرده است که این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و از پورت USB-C بهره خواهد برد و همراه آن شارژر ۱۰W به کاربران ارائه می‌شود. علاوه بر این گوشی مذکور توانایی شارژ معکوس را نیز دارد و به عنوان پاور بانک نیز از آن می‌توان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: ظاهر شدن شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو در تصاویر تبلیغاتی

قیمت این گوشی برای مدل دارای رم ۲ گیگابایتی حدود ۹۰ دلار و برای مدل ۳ گیگابایتی حدود ۹۷ دلار است. فروش این گوشی که در سه رنگ Sky White، Sea Blue و Midnight Grey در هند وارد بازار می‌شود در ۱۸ فوریه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر