حضور مردم در جشن انقلاب، آرزوی استکبار را به یأس بدل کرد


حضور مردم در جشن انقلاب، آرزوی استکبار را به یأس بدل کرد

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: حضور شکوهمند و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال که با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی همزمان شده، محاسبات استکبار جهانی مبنی بر اثربخشی افزایش فشارهای بین المللی علیه ایران را با شکست روبه رو خواهد کرد.

محمدعلی شجاعی روز سه شنبه در حاشیه برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن بجنورد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور مردم در این حماسه انقلابی، که اصلی ترین وجه قدرت نظام و ایران اسلامی است، بدون شک دشمن را در محاسبات خود دچار سردرگمی بیشتری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور دوباره مردم در یوم الله ۲۲ بهمن تجدید عهد و میثاق با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای مقاومت از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی است، افزود: شهروندان این استان با شرکت در این راهپیمایی، وحدت، انسجام و اقتدار ملی را به نمایش گذاشته و برای مشارکت آگاهانه در انتخابات سرنوشت‌ساز دوم اسفندماه، خود را آماده می‌کنند.

شجاعی تصریح کرد: حضور مردم استان در این شرایط آب و هوایی سرد و برفی، یک پیام برای استکبار جهانی دارد و آن این است که باید در طرح و نقشه های خود در افزایش فشارهای بین المللی و تحریم های اقتصادی علیه این مردم تجدید نظر کنند، زیرا ملت ایران و از جمله خراسان شمالی پای آرمان های انقلاب اسلامی، امام شهدا و مقام معظم رهبری ایستاده و خواهند ماند.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال جدایی مردم از پیکره نظام اسلامی است، افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب و به ویژه در چند سال اخیر به دنبال جدایی انداختن بین مردم، نظام و انقلاب بوده اند، زیرا آنها به جایگاه ارزشمند مردم در نظام سیاسی ایران پی برده اند، اما شهادت سردار سلیمانی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، راه انقلاب و پیروزی روزافزون ایران اسلامی را به ما نشان داد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن بجنورد ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه همراه با اجرای برنامه های مختلف هنری، سرود، جمع خوانی حماسی و نواختن مارش نظامی از میدان شهید بجنورد به سمت مصلای حضرت امام خمینی این شهر برگزار شد.
این راهپیمایی همزمان با مرکز استان، در ۸۹ نقطه دیگر خراسان شمالی برگزار شد.

شهرستان بجنورد با ۳۳۰ هزار نفر، بیش از یکسوم جمعیت استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی را در خود دارد.

تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خ مینی (ره) در ۲۲بهمن ۱۳۵۷ به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله و ظلم و استبداد بیش از ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط