کوچک شمردن و دروغگویی الگوی فریب ترامپ است


کوچک شمردن و دروغگویی الگوی فریب ترامپ است

خبرگزاری آریا- آسیب دیدگی مغزی صد سرباز امریکایی از بدترین دروغ های ترامپ درباره حمله ایران است.

کوچک شمردن و دروغگویی الگوی فریب ترامپ است
خبرگزاری آریا- آسیب دیدگی مغزی صد سرباز امریکایی از بدترین دروغ های ترامپ درباره حمله ایران است.
به گزارش خبرگزاری آریا، تام استایر نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به اذعان پنتاگون به افزایش شمار نظامیان آسیب دیده در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد، در توئیتی نوشت، "الگوی فریب ترامپ: کوچک شمردن، دروغ گفتن و بعد، زمانی که حقیقت افشا شد، به حرکت ادامه دادن. ابتدا این گونه بود «هیچ آمریکایی آسیب ندیده است»، بعد با دست کم گرفتن موضوع، آسیب مغزی را «سردرد» خواند، و اکنون مطلع شده ایم که بیش از 100 نظامی آسیب دیده اند. "
همچنین جیسون کندر، دبیرکل سابق ایالت میسوری و عضو سابق مجلس نمایندگان این ایالت در توئیتی نوشت، "از دست دادن حافظه، افسردگی، مشکلات شناختی، تنها برخی از علائمی است که 100 سرباز آمریکایی پس از یک روز جنگ انتخابی با ایران، ممکن است تا پایان عمر خود تجربه کنند".
در همین زمینه برخی از واکنش‌ها به اذعان پنتاگون به آسیب دیدن بیش از 100 سرباز آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق به شرح زیر است:
-جون کوپر، رئیس ائتلاف دموکراتیک آمریکا: "100 سرباز آسیب دیده مغزی، از بدترین دروغ ترامپ تاکنون درباره حمله ایران پرده برداشت. "
-جان بیگان، نامزد انتخابات کنگره آمریکا: "ما درباره بحث‌ها در خصوص فوتبال و لیگ ملی زیاد حرف می‌زنیم، اما درباره اینکه چطور نیرو‌های نظامی شجاع ما در معرض آسیب‌های مکرر مغزی مشابه، اما با شدت بیشتر قرار دارند، خیلی کم. "
-بنجامین نورتون، روزنامه نگار آمریکایی: "دولت آمریکا بار‌ها در این باره دروغ گفته است. آخرین آمار 108 سرباز آمریکایی با آسیب مغزی پس از حمله تدافعی ایران به نیرو‌های نظامی آمریکا است که به طور غیرقانونی عراق را اشغال کرده اند. واضح است ترامپ از تلفات بیشتر واهمه داشت و دروغ گفت. "
-تریتا پارسی، بنیان‌گذار شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک): "نخست گفتند 0، بعد 11، بعد 34، بعد 54، بعد 64، اکنون می‌گویند بیش از 100، اشتباه نکنید، ترور سلیمانی امنیت آمریکا را کم کرد. "

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید