پیام 22بهمن افزایش اقتدار ایران درعرصه های مختلف جهانی است


پیام 22بهمن افزایش اقتدار ایران درعرصه های مختلف جهانی است

بندرعباس- ایرنا- حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال کم نظیر بود که پیام این حضور افزایش اقتدار ایران اسلامی درعرصه های مختلف جهانی است.

فرماندار خمیر روز سه شنبه درجمع راهپیمایان این شهرستان با قدردانی از حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی گفت: این حماسه حضور پاسخی محکم به یاوه گویی آمریکا و دشمنان نظام است.
میرهاشم خواستار افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق بارزی از بصیرت، شکوه و وحدت ملی مردم سربلند ایران است که در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و فجر سلیمانی توانستند ابهت و اقتدار ایران را به دنیا نشان دهند.
خواستار تصریح کرد: مردم ایران اسلامی، بسیار وظیفه شناس و مسوولیت شناس هستند و در هر شرایط همواره در صحنه ها حضور آگاهانه ای داشته اند.
وی حضور مردم همیشه در صحنه خمیر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال را خلق حماسه ای دیگر دانست و اظهارداشت: حضور شما در این آیین با مشکلات ومسائلی که بویژه در حوزه معیشت دارند، قابل تقدیر است.
فرماندار خمیر یادآورشد: مردم برای نشان دادن وحدت و حفظ وحدت خودشان به کشور های بیگانه و استکبار جهانی در ایام الله دهه فجر همه حضور پیدا می کنند.
وی در ادامه بااشاره به معامله قرن تصریح کرد: اگر اتفاقی افتاده و آمریکا و اسرائیل معامله قرنی انجام داده باید دید چه پیش خواهد آمد آیا انعکاس هم دارد یا نه که ملت اعلام انزجار می کند.
فرماندار خمیر یادآورشد: اوایل انقلاب شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی مطرح شد و به همین عنوان انقلاب شد.
خواستار با بیان اینکه ما این نظام را قبول کرده ایم و با دل و جان پای این انقلاب هستیم، گفت: این نظام ، نظام انتخاباتی است و مبانی دینی دارد و همه پایبند به دین هستند.

جوانان راه حاج قاسم و شهدا را ادامه دهند

پیام 22بهمن افزایش اقتدار ایران درعرصه های مختلف جهانی است


مسوول شبکه تربیتی صالحین بسیج هرمزگان نیز در این راهپیمایی گفت: مردم ما باتوکل به خدا و باایمان و جوانان آن زمان و الگوگیری از مکتب امام و شهدا در ۴۰ سال انقلاب اسلامی را هدایت کردند و اکنون وظیفه جوانان دیگر است که راه شهدا و حاج قاسم را ادامه دهند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی معصومی اظهارداشت: انقلاب ما انفجار نور بود و انقلابی است که براساس آیات قرآن و اسلام و سنت رسول خدا شکل گرفته است.
وی بیان داشت: خداوند نیز در سوره فجر قسم یاد می کند به نوری که از میان ظلمت پدیدار گشت و ظلمت را کنار زد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می فرماید یکی از معجزاتی که در این انقلاب است، بصیرتی می باشد که مردم ما بدست آورده اند.
حجت الاسلام معصومی با اشاره به اینکه سال گذشته ما انقلابمان را با گذشته قیاس می کردیم، گفت: در ٤١ سالگی انقلاب باید انقلابمان را با قبل از شهادت و بعد از شهادت حاج قاسم قیاس کنیم، زیرا خداوند در این راه نعماتش را بر ما نازل خواهد کرد به شرط اینکه همیشه با هم اینگونه وحدت داشته باشیم.
حاج قاسم یک شخص نیست یک مکتب است
مسوول شجره طیبه صالحین هرمزگان گفت: برای صادر کردن انقلاب باید مانند حاج قاسم به مردم و مملکت خدمت کنیم.
معصومی ادامه داد: باید در این مسیر قرار بگیریم زیرا حاج قاسم یک شخص نیست یک مکتب است، که تبلور مکتب امام و نظام عظمای ولایت است که هر دو توانستند جوانان رشیدی را به این انقلاب هدیه کنند.
مراسم پرشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز سه شنبه همزمان با سراسر کشور در شهر تالابی خمیر برگزارشد.
قشرهای مختلف مردم بندرخمیر از پیر و جوان، زن و مرد در این راهپیمایی حضور داشتند و با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران ، یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود سر ‌دادند.

​​​​​​خمیر در ۷۵کیلومتری غرب هرمزگان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق