گزارش زنده: الدحیل 2 - 0 پرسپولیس


گزارش زنده: الدحیل 2 - 0 پرسپولیس

بازی در نیمه دوم در جریان است

بازی در نیمه دوم در جریان است

به گزارش وب‌سایت نود، در دور اول رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم الدحیل و پرسپولیس از ساعت 18:45 به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب دو تیم به شرح زیر می‌باشد؛

الدحیل: کلود امین، محمد موسی، مهدی بن عطیه، احمد یاسر، کوانگ سون، ادمیلسون، کریم بوضیاف، مانژوکیچ، البراکی، المعز علی و عاصم مادبو

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد نادری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی (دقیقه ۴۶-کریستسن اوساگونا) ، وحید امیری و علی علیپور

کارت زرد

عاصم مادیبو

دقایق حساس

دقیقه ۵ (گل اول الدحیل): ارسال بازیکنان الدحیل در محوطه جریمه با ضربه سر ماریو مانژوکیچ همراه شد و در حالیکه مدافعین پرسپولیس به گمان آفساید و رفتن توپ به اوت بازی را رها کرده بودند معز علی توپ را از روی خط بیرون کشید و به مانژوکیچ برگرداند و این بازیکن با تجربه دروازه حریف پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۹: ضربه کاشته بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه به محمد نادری که ضربه سر این بازیکن توسط لکونته برگشت داده شد شد و در ریباند هم بازیکنان پرسپولیس نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه ۱۳: (گل دوم الدحیل) با اشتباه مدافعین پرسپولیس توپ به سونگ رسید و این بازیکن با یک پاس در عمق ادمیلسون را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک ضربه تمام کننده دروازه پرسپولیس را باز کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها