به فردایی بهتر با این تیم پرتوان امیدوار باشیم


به فردایی بهتر با این تیم پرتوان امیدوار باشیم

این تیم پرافتخار، توانایی‌های زیادی دارد و قطعا می‌تواند دل هواداران خود را شاد کند...

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این تیم پرافتخار، توانایی‌های زیادی دارد و قطعا می‌تواند دل هواداران خود را شاد کند.

روز خوب پرسپولیس نبود و باختیم. پرسپولیس روی اشتباه داور و تعلل برخی که منتظر سوت داور بودند گل خورد. در 15 دقیقه ابتدایی تمرکز لازمه را نداشتیم و بعد از آن با بازی بسته و لایه‌های تدافعی حریف هر چه زدیم به در بسته خورد. ما باختیم ‌اما فرصت کافی برای جبران داریم. این تیم پرافتخار، توانایی‌های زیادی دارد و قطعا می‌تواند دل هواداران خود را شاد کند.

_ پرسپولیس مجموعا روز خوبی نداشت و باخت و حالا به شرطی می‌تواند موفق شود که برای جبران این نتیجه در تقابل با شارجه امارات عملکرد بهتری داشته باشد. این نتیجه حاصل نمی‌شود مگر با عملکرد بهتر همه اعضای باشگاه، تیم و نقش پرررنگ هواداران در حمایت همه جانبه و خنثی کردن هجمه حاشیه‌سازی‌های فرصت طلبانه.

_ با باخت در اولین‌بازی زمستان نمی‌شود کما اینکه با یک برد هم بهار نمی‌شد. پرسپولیس پنج بازی دیگر را در پیش رو دارد و می‌تواند این باخت را در سایه تدابیر باشگاه و کادر فنی، همت سرخ‌ها و هشیاری و حمایت هواداران خود جبران کند. ما به فردایی بهتر امیدواریم و به توانمندی سرخ‌های حماسه‌ساز ایمان داریم.

حسین قدوسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس