سوپرلیگ جودو| مربیان قبل از آغاز هفته نخست چه گفتند؟


سوپرلیگ جودو| مربیان قبل از آغاز هفته نخست چه گفتند؟

در آستانه برگزاری هفته نخست رقابتهای سوپرلیگ جودو، مربیان تیم های شرکت کننده درباره رقابتهای فصل جاری صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته اول از دومین دوره مسابقات سوپرلیگ و لیگ امید تا المپیک 2024 یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی طبق برنامه اعلام شده روز پنجشنبه 24 بهمن ماه در سالن افراسیابی تهران برگزار میشود.

همچنین مراسم وزن کشی هفته اول مسابقات سوپر لیگ و لیگ امید تا المپیک هم امروز چهارشنبه 23 بهمن ماه در محل سالن جودو کبکانیان طبق برنامه زیر انجام خواهد شد.
وزن کشی آزمایشی: ساعت 17 تا 18
وزن کشی رسمی: ساعت 18 تا 19
لازم بذکر است وزن کشی رسمی فقط یکبار انجام می شود.
در استانه برگزاری هفته نخست این رقابتها، مربیان تیم های شرکت کننده درباره رقابتهای فصل جاری صحبت کردند.

سوپرلیگ جودو| مربیان قبل از آغاز هفته نخست چه گفتند؟

سعادتی: دشمنان جودو حاشیه سازی نکنند، شاهد لیگ خوبی خواهیم بود

سعادتی سرمربی تیم نیروی زمینی گفت: تیممان را جمع کرده ایم و بچه ها در آمادگی کامل به سر میبرند. تیم ما همیشه پشتوانه قوی برای تیم ملی بوده است. سربازها را از یگان ها جمع آوری کرده، آماده می کنیم و هرزمان که تیم ملی به آنها نیاز داشته باشد، آنها را در اختیار تیم ملی قرار می دهیم.
سرمربی تیم نیروی زمینی در خصوص شرایط لیگ امسال افزود: اگر دشمنان جودو برای لیگ حاشیه درست نکنند، شاهد لیگ موفقی خواهیم بود. افرادی هستند که می خواهند به جودو ضربه بزنند و من هز مسئولان می خواهم که با آنها برخورد قاطعانه داشته باشند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم نیروی زمینی با قدرت در سوپرلیگ شرکت خواهد کرد و تا کنون هیچ مشکلی هم نداشتیم.

سوپرلیگ جودو| مربیان قبل از آغاز هفته نخست چه گفتند؟

خواجه بافقی: مسابقات حساس و جذابی امسال در سوپرلیگ می بینیم

خواجه بافقی سرمربی تیم رعد پدافند هوایی گفت: تیم خیلی خوبی داریم و سال گذشته شاهد قهرمانی مان در لیگ امید بودیم. شاکله اصلی تیم ما را پرسنل کادر و پرسنل وظیفه تشکیل می دهند و با کمک هیئت جودو استان قم امسال در مسابقات سوپرلیگ حضور پیدا می کنیم.

سرمربی تیم رعد پدافند هوایی در ادامه افزود: چندین جودو کار ملی پوش خیلی خوب که در مسابقات قهرمانی بزرگسال کشور عناوین خیلی خوبی کسب کرده اند، در تیممان حضور دارند. امسال با قدرت در سوپرلیگ شرکت می کنیم.

خواجه بافقی در خصوص شرایط سوپرلیگ امسال خاطر نشان کرد: فکر می کنم لیگ امسال نسبت به سال گذشته از کیفیت و کمیت خوبی برخوردار باشد. زیرا تعداد تیم ها افزایش پیدا کرده و از لحاظ کیفیت هم چون ملی پوشان دیگر مانند سال گذشته در یک تیم جمع نشده اند و ملی پوشان در همه تیمها پخش شده اند، بنابراین از لحاظ کیفیت لیگ بهتری شاهد خواهیم بود.

سوپرلیگ جودو| مربیان قبل از آغاز هفته نخست چه گفتند؟

آهنی: بدخواهان به فکر فروپاشی جودو هستند

علی اصغر آهنی فریمانی سرمربی تیم جودو پاس خراسان رضوی سازمان لیگ گفت: دلسوزان واقعی رشته المپیکی جودو کسانی هستند که هیچ چیز حتی منافع شخصی نمی‌تواند انگیزه ای برای رکود و اخلال در روند روبه رشد آن داشته باشند. در این برهه حساس که بدخواهان منتظر فروپاشی ارکان این رشته بوده و از هیچ کاری برای رسیدن به این هدف دریغ نمی‌کنند، بر همه دست‌اندرکاران و مسولین فدراسیون لازم است با استفاده از تجارب خادمین جودو که شایستگی خودرا اثبات نموده اند، با تعامل همه برنامه های خودرا با تمام قوت ادامه دهند. نمونه بارز آن برگزاری هرچه منظم سوپر لیگ جودو بارعایت عدالت و بدور از هرگونه حب و بغض است.

سرمربی تیم پاس خراسان رضوی در ادامه افزود : همه بایستی بدانند تیمهایی که یک شبه خلق می شوند، یک شبه هم از بین می‌روند و چه بهتر است فدراسیون و سازمان لیگ هیچ گاه نه تنها به این گونه تیم‌ها دل نبندد بلکه به مانند گذشته تمام امکانات را در اختیار چنین تیمهایی به صرف اینکه مدعی اسپانسری (حامی مالی) باشند، قرار ندهد.

سوپرلیگ جودو| مربیان قبل از آغاز هفته نخست چه گفتند؟

ایگدر: نفت مسجدسلیمان باسابقه ترین تیم سوپر لیگ است

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص شرایط لیگ امسال گفت: امسال لیگ شرایط خیلی خوبی دارد و 6 تیم در سوپر لیگ با هم به رقابت می پردازند. نقطه قوت لیگ امسال را در لیگ امید می بینم که 13 تیم حضور دارند و آنها پشتوانه لیگ ما هستند. هرچه بیشتر روی لیگ امید سرمایه گذاری شود آینده بهتری در انتظار جودو ما خواهد بود.

ایگدر در خصوص شرایط تیم نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط تیم ما خیلی خوب است و ما سعی کردیم از بچه های بومی استفاده کنیم. تیم ما سابقه خیلی خوبی در لیگ برتر داشته و 10 سال پی در پی است که در لیگ برتر و حالا سوپر لیگ شرکت می کنیم. با سابقه ترین تیم سوپرلیگ تیم نفت مسجد سلیمان است که از سال 88 تا کنون شرکت و توانسته ایم یک عنوان قهرمانی و 2 عنوان سومی را کسب کنیم. و امسال به این نتیجه رسیدیم که روی بچه های بومی منطقه سرمایه گذاری کنیم. هدف ما رشد بچه های بومی استان خوزستان است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به دنبال نتیجه گرایی نیستیم ولی با توجه به داشته هایمان مسابقات خوبی را ارائه می دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد