نصب تابلو کانون فرهنگی هنری کوثر در بخش جغین


نصب تابلو کانون فرهنگی هنری کوثر در بخش جغین

رستاخیز از تهیه و نصب تابلو کانون فرهنگی هنری کوثر روستای کم باران در بخش جغین شهرستان رودان خبرداد.

« محمد رستاخیز »، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کوثر روستای کم باران بخش جغین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان رودان عنوان کرد: به زودی این تابلو بر سر درب مسجد آیت الله طالقانی نصب می شود.

وی تابلودار شدن کانون را انگیزه ای برای جذب کودکان و نوجوانان به مسجد و مشارکت فعال آنان در برنامه های کانون فرهنگی هنری دانست و افزود: از زمان راه اندازی کانون تاکنون شاهد آثار و برکات مبارکی در سطح روستا هستیم.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کوثر روستای کم باران بخش جغین عنوان کرد: برگزاری مستمر دوره های قرآن آموزی ویژه نونهالان و کودکان و مداحی ویژه نوجوانان از شاخص ترین برنامه هاست.

وی از برگزاری منظم ویژه برنامه های ملی و مذهبی به عنوان بخش دیگری از عملکرد کانون فرهنگی هنری کوثر نام برد و افزود: ویژه برنامه بزرگداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سیلیمانی و جشن پیروزی انقلاب در ماه جاری در کانون اجرا شد.

رستاخیز از برنامه ریزی و حرکت در مسیر کادرسازی و تربیت نیرو برای آینده انقلاب و نظام به عنوان یکی از راهبردهای مهم کانون کوثر یاد کرد.

وی گفت: هم اکنون یکی از برادران عضو کانون در مدرسه علمیه شهرستان رودان در حال فراگیری علوم دینی است و بزودی چند نفر از خواهران و برادران روستا نیز جذب حوزه علمیه خواهند شد.

نصب تابلو کانون فرهنگی هنری کوثر در بخش جغین

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه این روستا مفتخر به تقدیم یک شهید به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: شهید « اصغر سالاری » از پاسداران سپاه امام سجاد(ع) تربیت شده مسجد روستای کم باران است.

بنا بر این گزارش؛ مسجد آیت الله طالقانی روستای کم باران از قدیمی ترین مساجد سطح بخش جغین است و سابقه آن به بیش از یک قرن بر می گردد.

گفتنی است؛ روستای کم باران دهستان ناصرآباد در فاصله 10 کیلومتری مرکز بخش جغین و 70 کیلومتری مرکز شهرستان رودان قرار دارد.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا