پزشک قلابی در زنجان دستگیر شد


پزشک قلابی در زنجان دستگیر شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پزشک قلابی و کلاهبردار، از سوی پلیس آگاهی این استان دستگیر و تحویل قانون شد.

سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی مراجعه و شکایت تعدادی از شهروندان زنجان به پلیس این استان مبنی بر کلاهبرداری فردی از آنان به عنوان پزشک، بلافاصله موضوع به علت حساسیت خاص و ویژه، در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی، اظهار داشت: در بررسی‌ و تحقیقات صورت گرفته از سوی عوامل پلیس آگاهی زنجان مشخص شد متهم دستگیر شده با حضور در مراکز درمانی و معرفی به عنوان یکی از پزشکان معروف و به بهانه تهیه و خرید داروی ویژه بیماری‌های خاص، افراد سالخورده و بی سواد را فریب داده و از این طریق نسبت به کلاهبرداری اقدام می کند.

سردار جهانبخش افزود: ماموران آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، این پزشک قلابی و کلاهبردار را دستگیر و برای اثبات جرم به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های فنی به عمل آمده به جرم خود معترف شد، گفت : متهم با استفاده از این شیوه، پنج نفر از افراد سالخورده و بی سواد را فریب داده و بیش از ۴۵ میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود که در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)