مشکلات 2 واحد تولیدی استان قزوین بررسی شد


مشکلات 2 واحد تولیدی استان قزوین بررسی شد

قزوین – ایرنا – مشکلات 2 واحد تولیدی استان قزوین روز چهارشنبه در راستای تحقق شعار رونق تولید با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار و مدیران مربوط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مشکلات راه اندازی شرکت مایوان موتور در زمینه تولید رنگ کار فلزات و رنگ‌کاری قطعات پلاستیکی خودرو از زبان مدیران شرکت مطرح شد و استاندار دستور لازم را برای رفع آنها صادر کرد.

فاز اول طرح صنعتی مایوان موتور با سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۱۵۰ نفر اشتغال ۱۴ بهمن امسال در شهرک صنعتی خرمدشت کلنگ‌زنی شده بود.

استاندار قزوین در این جلسه بر پیگیری مصوبات جلسات و اجرای کامل مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تاکید کرد.

همچنین در ادامه این جلسه مشکلات واحد تولیدی هفت الماس قزوین در زمینه تولید انواع ورق گالوانیزه، نورد سرد، استنلس استیل و سایر مقاطع فولادی بررسی لازم صورت گرفت و دستور لازم برای حل و فصل مشکلات تولید آنها صادر شد.

استاندار قزوین در این جلسه گفت: به اعتقاد ما مدیران واحدهای تولیدی، مجاهدان عرصه مبارزه در جنگ اقتصادی هستند و باید برای موفقیت این افسران و سربازان جنگ اقتصادی همه مسئولان درک درستی از تولید داشته باشند.

جمالی پور افزود: در مجموع امروز همه دستگاه‌های استان بسیج شده اند که در این روزهای سخت تولید در کنار مجاهدان عرصه تولید بوده و برای حل مشکلات آنها گام بردارند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به موضوع اقتصاد و حمایت از صنایع توجه ویژه کرده‌اند و ما نیز در این راستا یک روز کاری و جلسات اختصاصی را برای بررسی و حل مشکلات واحدهای موفق و آسیب دیده اختصاص داده ایم.

این مسئول گفت:همه باید تلاش کنیم موانعی را که دشمنان جلوی راه تولید به وجود آورده اند رفع کرده و برای افزایش میزان صادرات و اشتغالزایی کشور گام برداریم.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد