گنبدکاووس میزبان مسابقات بدمینتون گلستان است


گنبدکاووس میزبان مسابقات بدمینتون گلستان است

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات بدمینتون گلستان گفت:‌ گنبدکاووس در روزهای 24 و 25 بهمن میزبان مسابقات استانی بدمینتون مردان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی است.

محمدتقی کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ۱۲۰ ورزشکار از تمام شهرستان‌های استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

وی افزود: بدمینتون‌بازان شرکت کننده به صورت دو نفره و انفرادی از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۴ بهمن در سالن تخصصی بدمینتون شهید کامرانی گنبد با هم رقابت خواهند کرد.

رییس هیات بدمینتون گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه در استان گلستان، سالن تخصصی این رشته تنها در گنبدکاووس وجود دارد، این دوره از مسابقات در این شهرستان برگزار می‌شود.

کریمی گفت: نبود سالن اختصاصی در گرگان و سخت بودن شرایط برای اجاره سالن، مهمترین مشکل فعلی هیات بدمینتون گلستان است و برای برگزاری مسابقات بدمینتون استانی بانوان به مناسبت روز مادر در تمام رده‌های سنی به میزبانی مرکز استان در روزهای هفتم و هشتم اسفند در حال رایزنی هستیم.

وی افزود: تلاش داریم این مسابقات در گرگان برگزار شود و در صورت تامین نشدن سالن، شهرستان دیگر استان میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ۳۶۰ نفر به صورت سازمان یافته در گلستان در رشته بدمینتون فعالیت دارند که بیشترین علاقه‌مندی مربوط به شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس است.

به گزارش ایرنا گنبدکاووس که با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان به شمار می‌رود، افزون بر ۹ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که در قالب ۳۸ هیأت ورزشی مشغول فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا