دومین نشست «دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک» برگزار می‌شود


دومین نشست «دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک» برگزار می‌شود

تهران-ایرنا- دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همکاری شهرداری منطقه 2 دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک» را برگزار می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، این نشست با حضور سید امیر ناصر هراتی معاون خدمات شهری منطقه ۲، سیدمحمدسجاد ناصری‌نیا مشاور مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران، سیداویس ترابی مدیرعامل شرکت مهساب شرق، احمد فرحزادی عضو شورایاری محله فرحزاد، افخم صباغ‌نوین مدیرعامل موسسه توانمندسازی مهر و ماه برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های تخصصی «دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک» با هدف آگاه‌سازی مجریان از زوایای ناپیدای طرح ساماندهی رود دره فرحزاد، مشارکت در امور توسعه شهری، تشویق به همکاری و همفکری برای رفع مشکلات شهری برگزار می‌شود.

دومین نشست از این سلسله نشست‌ها، یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سرای محله پرواز به نشانی بزرگراه یادگار امام، خیابان ایثار، جنب شهرداری ناحیه ۹ منطقه ۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نخستین نشست از این مجموعه نشست‌ها با همکاری شهرداری منطقه ۲، نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی و موسسه جمعیت خیریه تولدی دوباره ۱۳ بهمن در سالن اشراق مجموعه ایوان شمس برگزار شد.

دره فرحزاد از مناطق خوش آب و هوای شمال غرب تهران به شمار می رود و در حد فاصل محله های پونک و سعادت آباد قرار دارد که رودخانه پونک در آن جاری است.

این دره پیشتر به محلی برای افراد کارتن خواب و معتادان متجاهر تبدیل شده بود که طرح پاکسازی آن از ۳۰ آذرماه امسال با همکاری پلیس، دادستانی، شهرداری و دیگر نهادها آغاز شده تا به یک محل امن تبدیل شود، دره فرحزاد قرار است به بوستان تبدیل شود که با انتقادهایی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر از بین‌بردن سرمایه‌های طبیعی و تغییرات کالبدی مواجه بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند