جدیدترین تصویر فاش شده از پنل پشتی گلکسی A11


جدیدترین تصویر فاش شده از پنل پشتی گلکسی A11

فاش شدن تصویر پنل پشتی گلکسی A11 از دوربین سه‌گانه آن خبر می‌دهد.

جدیدترین تصویر فاش شده از پنل پشتی گلکسی A11

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ چند ساعت پیش مراسم آنپکد خود را برگزار و در آن محصولات مورد انتظار خود را معرفی کرد. اما همانطور که می‌دانید این شرکت حتی لحظه‌ای برای تولید دستگاه‌های جدید وقت تلف نمی‌کند و به سرعت این کار را انجام می‌دهد. اکنون اطلاعات جدیدی از گوشی میان‌رده سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است.

گوشی جدید میان‌رده سامسونگ

گوشی میان‌رده جدید سامسونگ با نام گلکسی A11 چند هفته پیش در سایت Wi-Fi alliance ظاهر شد. این مسئله این فکر را در ذهن ما ایجاد کرد که احتمالا گوشی جدید شرکت سامسونگ در چند هفته آتی عرضه می‌شود.

اما مثل این که برای دیدن این میان‌رده نیازی به صبر کردن بیشتر نیست، زیرا تصویر جدیدی از آن در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر به نظر می‌رسد پنل پشتی این دستگاه را به طور کامل برای ما به نمایش کذاشته است. در ادامه تصویر منتشر شده از گلکسی A11 را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: اطلاعات کامل میان رده Redmi 8A Dual منتشر شد

جدیدترین تصویر فاش شده از پنل پشتی گلکسی A11

اطلاعات به دست آمده از تصویر جدیدی گلکسی A11

بر اساس منبعی موثق، این پنل پشتی که از جنس پلاستیک ساخته شده است میزبان دوربین سه‌گانه این دستگاه همراه با اسکنر اثر انگشت است. همچنین انتظار می‌رود گلکسی A11 با اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 عرضه شود. تاکنون اطلاعات کمی از پیکربندی این دستگاه منتشر شده و ما تنها می‌دانیم که احتمالا فضای ذخیره‌سازی گلکسی A11 برابر ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود و قیمتی کمتر از ۱۰ هزار روپیه هندوستان دارد.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از این دستگاه منتشر شده ما شاهد ارتقاء بسیار خوبی نسبت به نسل پیشین هستیم. اگر به خاطر داشته باشید گلکسی A10s دو دوربین در پشت خود داشت و از فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی استفاده می‌کرد. مطمئنا اکنون درباره این گوشی هوشمند شایعات بیشتر از مستندات در فضای مجازی منتشر شده‌اند، اما به زودی مشخصات بیشتری از آن به دست ما خواهد رسید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول