دو پیروزی متوالی نماینده گیلان در لیگ تکواندو مردان کشور


دو پیروزی متوالی نماینده گیلان در لیگ تکواندو مردان کشور

رشت - ایرنا - باشگاه یزدان رشت (چای زرینه) در لیگ دسته اول مردان کشور به دو پیروزی متوالی دست یافت.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته چهارم تا ششم از دور برگشت بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو لیگ دسته اول مردان کشور جام نقش جهان در تهران برگزار شد و در نهایت باشگاه یزدان رشت به دو پیروزی متوالی دست یافت.

محسن سترگی افزود: با توجه به بازیهای انجام شده نماینده گیلان در هفته چهارم برابر تیم هیات تکواندو شهرستان نظرآباد و در هفته ششم برابر تیم هیات تکواندو عباس آباد به برتری دست یافت.

وی ادامه داد: با این وجود، تیم تکواندو یزدان رشت ( چای زرینه) در هفته چهارم برابر تیم هیات تکواندو شهرستان نظرآباد قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۶ بر دو برابر این حریفش به برتری دست یافت.

وی بیان کرد: محمد آجورلو ، علیرضا بیگی ، امیرحسین بهرآبادی، مهدی سلطانی ، مهدی محمدی گواری و مهران ایزدپناه از تیم تکواندو گیلان در این دیدار و در اوزان مختلف برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان اضافه کرد: همچنین در هفته ششم این رقابت ها تیم یزدان رشت ( چای زرینه) به میدان رفت که در نهایت با نتیجه ۶ بر دو برابر تیم هیات تکواندو عباس آباد به پیروزی رسید.

سترگی خاطرنشان کرد: راستین خواجوی ، علیرضا نظری، یاسر حسن زاده ، سیدمحراب عبدالله زاده ، مهدی محمدی گواری و سالار کرمی از تیم تکواندو گیلان در این دیدار موفق به برتری برابر حریفان خود شدند.

در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو لیگ دسته اول مردان کشور جام نقش جهان تیم‌ های باشگاه مقاومت، شهرداری ورامین، یزدان رشت (چای زرینه)، سامان رزم ، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو استان کرمانشاه، هیات تکواندو شهرستان عباس آباد و هیات تکواندو شهرستان نظرآباد به صورت متمرکز در تهران با هم رقابت می کنند که تا پایان هفته ششم از دور برگشت این رقابت ها نماینده گیلان پس از تیم های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن در رتبه سوم جدول قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا