تبریز، پا به پای انقلاب ایستاده است


تبریز، پا به پای انقلاب ایستاده است

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مجاهدت‌ها و حضور همیشه در صحنه مردم تبریز، گفت: تبریز، پا به پای انقلاب ایستاده است.

محمد رضا پورمحمدی امروز در مراسم اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در تبریز با تاکید بر اینکه این مردم، مردم ۲۹ بهمن هستند، اظهار کرد: قیام ۲۹ بهمن، نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران بود، تبریز دیار شهدای محراب، علامه‌ها، باکری‌ها تجلایی‌ها و یاغچیان‌ها بوده و در هر لحظه‌ای ک انقلاب و کشور نیاز به مساعدت داشت، تبربز پیشگام بود.

وی افزود: نمی‌دانیم با چه زبانی از مردم ولایتمدار و غیرتمند تبریز تشکر کنیم، با وجود این‌که فقط دیروز مراسم اربعین سردار سلیمانی را اطلاع رسانی کردیم، اما شاهد حضور حداکثری و حماسی مردم در این مراسم هستیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه آذربایجان، سر ایران بوده و این عنوانی شایسته برای این خطه است، گفت: این مردم در یکی دو ماه گذشته اولین راهپیمایی را کردند، به طوریکه مقام معظم رهبری چهار بار به حضور مردم تبریز اشاره کردند.

وی در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر این‌که نمی‌گذاریم خون شهید سلیمانی پایمال شود، خاطرنشان کرد: بازاریان، صنعتگران و مردم تبریز در برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سنگ تمام گذاشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک