زارع فومنی: به جای جناح و گروه به سرنوشت کشور فکر کنیم


زارع فومنی: به جای جناح و گروه به سرنوشت کشور فکر کنیم

تهران-ایرنا- رییس ستاد انتخابات جبهه متحد مستقلین ایران با رونمایی از شعار جبهه متبوع خود تحت عنوان دروغ نگویید ، گفت: همه باید برای این مهم در انتخابات مشارکت کنیم. به جناح و گروه توجه نکنیم بلکه به سرنوشت کشور و ایران فکر کنیم.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی عصر چهارشنبه در نشست خبری از شعار این جبهه رونمایی کرد و گفت: «دروغ نگویید» شعار ما برای این دوره از انتخابات است. این شعار نه به فامیل‌بازی، نه به رانت و نه به پارتی‌بازی است و امیدواریم که خداوند این سرزمین را از دروغ دور نگاه دارد.

وی ادامه داد: این جبهه در کل کشور سوابق بیش از ۴۰۰ نفر را مورد بررسی قرار داد و در نهایت حدود ۲۳۰ نفر مورد تأیید قرار گرفتند.

رییس ستاد انتخابات جبهه متحد مستقلین ایران گفت: چون در روند بررسی صلاحیت‌ها بر تعداد کاندیداهای ما افزوده شده است؛ لذا تا ۲۴ ساعت آینده لیست جبهه مستقلین اعلام خواهد شد و در تهران ۳۰ کاندیدا را معرفی خواهیم کرد.

فومنی اظهارداشت: بر اساس اطلاعاتی که در دست داریم، احتمالاً اصلاح‌طلبان با سه لیست و اصولگرایان با سه لیست به انتخابات ورود خواهند کرد و جبهه متحد مستقلین هم یک لیست ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: نیازمند یک مجلس قدرتمند هستیم بنابراین همه باید برای این مهم در انتخابات مشارکت کنیم و به جناح و گروه توجه نکنیم بلکه به سرنوشت کشور و ایران فکر کنیم.

این فعال سیاسی افزود: متأسفانه مجلس به سرقفلی عده‌ای خاص تبدیل شده که تا الان دو جناح پست‌های مهم را میان خود تقسیم کرده‌اند؛ لذا این موارد سبب شد تا احزاب مستقل گرد هم بیایند تا به مسئولان و دو جناح دیگر بگویند که مردم صاحبان کشور هستند نه آنها.

رییس ستاد انتخابات جبهه متحد مستقلین ایران گفت: جبهه متحد مستقلین سرلیست ندارد و لیست ما یک لیست تخصصی است و برای هر کمیسیون‌ مجلس یک یا دو نفر را معرفی می‌کنیم.

همچنین در این نشست علیرضا متانی سخنگوی جبهه متحد مستقلین ایران گفت: این جبهه از سال‌ها قبل پایه‌گذاری شده است و قرار بر این بود تا برای حل مشکلات کشور یک راه و روش متفاوتی ارائه کند و همین مسئله باعث شد تا از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مجوز فعالیت آن را کسب کنیم.

متانی با اشاره به اینکه ما به‌دنبال مجلسی قوی و کارآمد هستیم، گفت: به احتمال اینکه ۹۰ کاندیدا از سوی جبهه متحد مستقلین ایران در مجلس حضور پیدا کنند، بسیار زیاد است.

وی افزود: این جبهه می‌خواهد برخلاف کسانی که با عملکرد غلط و نظارت ضعیف مجلسی پژمرده و غیرناظر را برای این کشور رقم زدند و باعث شدند پدیده‌های شوم اقتصادی گریبان‌گیر مردم شود، کاندیداهایی را معرفی کند که پایبند به قانون و معتقد به قوانین شفاف باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی