ارتقای 357 پله ای رتبه جهانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام


ارتقای 357 پله ای رتبه جهانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه رتبه علمی این دانشگاه 357 پله در سطح جهان ارتقا یافت، گفت: با توجه به رشد و شکوفایی علمی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ماههای اخیر، رتبه جهانی این دانشگاه به 2 هزار و 731 و 17 کشوری ارتقا یافته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: براساس رتبه بندی جدید ۲۰۲۰ نظام رتبه بندی جهانی وبومتریک که در آن ۲۴هزار دانشگاه و موسسه آموزش عالی را در سراسر جهان رتبه‌بندی می کند، دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بهبود رتبه ۳۵۷ پله ای از رتبه سه هزار و ۸۸ به رتبه ۲ هزار و ۷۳۱ جهانی و رتبه ۱۷ کشوری دست یافته است.

وی اضافه کرد: قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بین سه هزار دانشگاه اول دنیا یکی از ابزارهای مهم جهت جذب دانشجویان خارجی و مخصوصا دانشجویان عراقی است‌.

دکتر کریمیان گفت: این ارتقا مرتبه از حدود ۶ ماه پیش با دستور مستقیم ریاست دانشگاه به حوزه معاونت تحقیقات و فناوری و معاونت آموزشی آغاز و حاصل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با بهبود و ارتقا رتبه علمی دانشگاه علوم پزشکی استان خدمات ارزنده ای در حوزه درمان و سلامت استان و کشور ارائه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا