معرفی خودروی فرمول 1 ردبول در فصل 2020


دیگر خبری از طرح‌های متمایز و خاص ردبول برای مسابقات فرمول 1 نیست زیرا این تیم تصمیم گرفته دومین خودروی نیرو گرفته از هوندا را با رنگ‌های سنتی خود معرفی کند. اولین بار مکس ورشتاپن پشت فرمان خودروی RB16 خواهد نشست، کسی که قرارداد جدیدی با ردبول امضا کرده و تا سال 2023 با این … The post معرفی خودروی فرمول 1 ردبول در فصل 2020 appeared first on مجله...

دیگر خبری از طرح‌های متمایز و خاص ردبول برای مسابقات فرمول 1 نیست زیرا این تیم تصمیم گرفته دومین خودروی نیرو گرفته از هوندا را با رنگ‌های سنتی خود معرفی کند.

معرفی خودروی فرمول 1 ردبول در فصل 2020

اولین بار مکس ورشتاپن پشت فرمان خودروی RB16 خواهد نشست، کسی که قرارداد جدیدی با ردبول امضا کرده و تا سال 2023 با این تیم خواهد بود. ورشتاپن این خودرو را در سیلورستون خواهد راند و آلبون نیز راننده خودروی مسابقه‌ای ردبول در تست‌های پیش از فصل بارسلونا خواهد بود.

معرفی خودروی فرمول 1 ردبول در فصل 2020

همان‌گونه که می‌بینید این خودرو برندهای واضح استون مارتین را حفظ کرده است. در حقیقت امسال آخرین سالی است که استون مارتین با ردبول همراه بوده و از سال 2021 به بعد وظیفه مربوط به نام‌گذاری در مسابقات را خودش انجام خواهد داد.

معرفی خودروی فرمول 1 ردبول در فصل 2020

از نظر بصری این خودرو کاملاً مشابه RB15 است. در واقع نمی‌توان به جز دماغه تغییری را در RB16 تشخیص داد. دماغه خودرو هم‌اکنون دارای قطعه‌ای است که احتمالاً به خاطر عبور بهتر جریان هوا نصب شده است.

ردبول همچنین از دو کلاه ایمنی جدید برای رانندگان خود رونمایی کرده و ورشتاپن گفته که این طراحی جدیدتر بوده و تمایز بیشتری دارد.

آلبون هم اضافه کرده کلاه ایمنی‌اش مشابه کلاه سال پیش بوده اما برخی بازنگری‌ها در آن صورت گرفته است.

ردبول چهارمین تیمی است که خودروی سال 2020 خود را معرفی کرده است. پیش از این تیم‌های هاس، فراری و مرسدس نیز خودروهای خود را رونمایی کرده‌اند.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر