دمای خراسان شمالی تا 15 درجه زیر صفر رسید


دمای خراسان شمالی تا 15 درجه زیر صفر رسید

بجنورد- ایرنا- کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: با رسیدن دمای هوای برخی نقاط استان به 15 درجه زیر صفر، خراسان شمالی دیشب یکی از سردترین شب‌های خود را تجربه کرد.

روستای کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای منفی ۱۵ درجه سانتی گراد طی ۲۴ ساعت گذشته سردترین شب خود را سپری کرد.

هادی شیرازی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روستای کوسه در شمال شهرستان شیروان با کمینه دمای منفی ۱۵ درجه سانتیگراد در ۲۴ ساعت گذشته سردترین نقطه استان بود و روستای اسماعیل آباد اسفراین نیز با منفی ۱۲ درجه سانتیگراد در ردیف بعدی قرار گرفت.

وی افزود: دیشب کمینه دمای شهر بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی نیز به منفی ۶ درجه سانتیگراد رسید و بیشینه دمای آن نیز از ۳ درجه سانتیگراد فراتر نرفت.

شیرازی، گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته را منطقه دشت در شهرستان گرمه با مثبت ۶ درجه سانتیگراد عنوان کرد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، دیشب منطقه سجاس در استان زنجان با دمای منفی ۲۰ درجه سانتیگراد سردترین نقطه کشور عنوان شده بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی همچنین از ورود سامانه بارشی جدیدی از روز جمعه به استان خبر داد که با بارش برف و وزش باد شدید همراه خواهد بود.

بارش برف طی چند روز گذشته باعث بسته شدن تعدادی از راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی و ایجاد مشکلاتی در مسیرهای اصلی این استان شد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل