آیین اربعین سردار سلیمانی در اردبیل برگزار شد


آیین اربعین سردار سلیمانی در اردبیل برگزار شد

اردبیل - ایرنا - آیین گرامیداشت اربعین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی روز پنجشنبه در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع ) اردبیل برگزار شد.

در این آیین که با حضور گسترده آحاد مردم، خانواده های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و مسئولان سیاسی، نظامی، انتظامی و امنیتی استان اردبیل برگزار شد، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: ترس دشمنان به ویژه آمریکای جهانخوار از ایدئولوژی و باور سردار سلیمانی است.

سردار محمدتقی اوصانلو افزود: حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تجلیل و تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی نشان داد که آرمان‌های این شهید والامقام در بین مردم و جامعه ساری و جاری است.

وی با بیان اینکه سراسر زندگی شهید قاسم سلیمانی برای کشور و اسلام برکت بود، اظهار داشت: شهادت این مرد خدایی برای جهان اسلام و جبهه مقاومت نیز پربرکت بود.

وی اضافه کرد: شهادت سردار سیلمانی باعث انسجام جهان اسلام و تقویت جبهه مقاومت در منطقه و در کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، یمن، سوریه، بحرین، فلسطین و لبنان شد.

وی ادامه داد: سردمداران آمریکا با به شهادت رساندن سردار سیلمانی مرتکب خطای بزرگی شدند به طوری که شهادت این مرد خدایی باعث شد چشم‌های غبار بسته باز شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایران بدانند که فرهنگ جهاد و شهادت و مقاومت همیشگی بوده پایدار و ماندگار خواهد ماند و تا ابد ادامه خواهد داشت.

سردار اوصانلو با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و عملیات والفجر هشت افزود: رزمندگان و بسیجان با دستان خالی در این عملیات با ایثار و از خود گذشتگی رشادت های زیادی آفریدند و دشمنان تا بن دندان مسلح را شکست دادند.

وی با بیان اینکه امروز چاره ای جز قوی شدن نداریم، اظهار داشت: لازمه قوی شدن وجود مسئولان قوی و نترس است و برای قوی شدن و داشتن مسئولان و مدیران قوی باید در انتخابات دوم اسفند ماه به فردی پاک دست، شجاع، با جرات و نترس رای داد تا در برابر دشمنان نلرزد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان جبهه مقاومت و تعدادی از رزمندگان پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

رونمایی از کتاب "عقیق سرخ سلیمانی" و شعر خوانی و مداحی از دیگر قسمت های این آیین بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403