خوش‌نویسی با خودکار


خوش‌نویسی با خودکار

یکی از ابعاد شخصیتی هر فرد داشتن خطی زیبا می‌باشد که به عنوان یک شاخص مهم، تاثیرات بسیار مثبتی از نظر جایگاه و شخصیت برای افراد به دنبال خواهد داشت و برکسی نیز پوشیده نیست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویستا نوشت افزار، نوشتن جزء جدانشدنی از زندگی همه افراد است. خیلی از افراد داشتن خطی زیبا را نشانه تحصیلات عالیه و سطح بالای سواد می‌دانند.

امروزه بیشترین وسیله‌ای که مردم برای نوشتن از آن استفاده می‌کنند خودکار است لذا نوع و کیفیت این وسیله در داشتن خطی زیبا تاثیر به سزایی دارد.

تجربه ثابت کرده، خودکارهای با نوک درشت به دلیل حجم جوهری که از آنها خارج می‌شود در خوش خطی تأثیرات شگرفی خواهند گذاشت. شکل خاص و پیچ و خمی که خط زیبای فارسی دارد، نیاز دارد با خودکاری نوشته شود که گاهی با فشار دست بتوانید خطوط و حروف را باریک و ضخیم کنید و به این ترتیب زیبایی خطتان را به نمایش بگذارید. چیزی شبیه به کاری که قلم‌های خوشنویسی انجام می‌دهند، نه به آن هنرمندانه، اما در نوع خود زیبا و چشم‌نواز. لذا خودکارهای با نوک نرم به سادگی این امکان را برای شما فراهم خواهند کرد.

با توجه به تنوع برندهایی که خودکارها در بازار امروز دارند، پیدا کردن یک خودکار که تمام ویژگی‌های لازم را داشته باشد، خیلی کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد و ممکن است حتی در انتخاب خود دچار اشتباه شوید و خریدتان انتظارات شما را برآورده نکند.

اگر به دنبال خودکار مخصوص خوشنویسی هستید ما خودکاری را که به شما معرفی می‌کنیم خودکار صدف با قطر نوشتاری۱.۶ میلی متراست که به آن خودکار لارج نیز می گویند. این خودکار با نوک درشت و جوهر غلیظ، روان و بادوامش شما را در نوشتن یاری خواهد کرد و برای خوش نویسی و نوشتن خط تحریری بسیار مناسب است .

تولید این خودکار برای اولین بار در ایران توسط شرکت ویستا نوشت افزار صورت گرفته که سبب شده، نیاز داخلی نسبت به این کالا برطرف شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه