بازدید معاون اجرایی ارتش از بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش


بازدید معاون اجرایی ارتش از بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش

امیر سرتیپ محمودی با حضور در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش، از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

بازدید معاون اجرایی ارتش از بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتشبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی ۶۰۰ تخت خوابی بعثت نیروی هوایی ارتش، روند بازسازی تعدادی از بخش‌ها و برخی مسائل این بیمارستان را موردبررسی قرار داد.

او در حاشیه این بازدید ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی هوایی ارتش در برهه‌های مختلف گفت: فعالیت‌ها و خدمات رسانی بیمارستان آجا، از جمله بعثت نیروی هوایی ارتش همواره مورد توجه مجموعه فرماندهی ارتش قرار داشته و نوع خدمات رسانی، کیفت خدمات ارائه شده و میزان رضایتمندی مراجعین آن مورد بررسی سلسله مراتب فرماندهی قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی ارتش ادامه داد: خوشبختانه شاهد بازسازی و نوسازی بخش‌هایی از این بیمارستان هستیم، بدون شک این اقدام در راستای خدمت رسانی بهتر به کارکنان و خانواده‌های نیرو‌های مسلح و عموم مردم ساکن در مناطق شرق تهران است.

او با بیان اینکه اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش در همه عرصه‌های ملی در حوزه امداد و درمان درکنار مردم حضوری چشمگیر داشته است، گفت: در بازدید از منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان شاهد بودیم که کادر درمانی نیروی هوایی ارتش، خدمات بهداشتی ودرمانی گسترده‌ای را به ساکنان این منطقه ارائه دادند و این قبیل خدمات در ایام و مناسبت‌های مختلف از جمله راهپیمایی اربعین، حوادث غیرمترقبه و... به خوبی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها