شکست تیم دختران شهر گرگان در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال


شکست تیم دختران شهر گرگان در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال دختران شهر گرگان امروز پنجشنبه در مسابقه دوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان کشور در گرگان با نتیجه 67 بر 60 مغلوب میهمان خود پالایش نفت آبادان شد تا تکلیف فینالیست این مرحله فردا مشخص شود.

این مسابقه با قضاوت مریم صابری به عنوان سرداور و هانیه شهدوست به همراه سمانه دهقانی به عنوان داور اول و دوم با حضور مهری توکلی به عنوان ناظر بیش از ۷۰۰ نفر تماشا کردند.

شاگردان نیکا بیک لیکلی سرمربی گرگان که با ترکیب اولیه شادی عبدالوند، شیدا شجاعی، یاسمن محمدی، نیلوفر مفیدی و تیناادنا عیسائیان وارد زمین شدند تنها در کوارتر دوم با نتیجه ۱۷ بر ۱۱ به پیروزی دست یافتند.

بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان برای این مسابقه با هدایت شایسته متشرعی با ترکیب اولیه روژانو محمدی، فررانه فروتن فرد، ناهید اسدی آقداش، الناز سیاهی و فائزه شهریاری وارد زمین شدند.

در این دیدار الناز سیاهی با کسب ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن از تیم پالایش نفت آبادان شناخته شد و در تیم گرگان یاسمن محمدی با ۱۹ امتیاز، امتیاآورترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

با توجه به پیروزی تیم گرگان در اولین مسابقه ۲ تیم با نتیجه ۹۴ به ۷۲ ، ۲ تیم‌ فردا جمعه ۲۵ بهمن ماه برای سومین بار با هم مسابقه خواهند داد که برنده مسابقه فردا، فینالیست لیگ‌ برتر امسال خواهد شد و تیم‌ بازنده به مسابقه رده بندی راه خواهد یافت.

نبود آمارگیر در مسابقه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان کشور، کار انجام مسوولیت فنی مربیان و تیم ها را مخلل و با مشکل مواجه کرد.

حضور مسوولان اخذ و درج آمار بازی در کلاس آموزشی، باعث شد کسی نتواند آماری از مسابقه ۲ تیم‌ ارائه دهد.

دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی بین تیم های گروه بهمن تهران و نامی نو اصفهان برگزار شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید