کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اردبیل به مناطق عملیاتی اعزام شدند


کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اردبیل به مناطق عملیاتی اعزام شدند

اردبیل - ایرنا - اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان اردبیل روز پنجشنبه به تعداد 250 نفر در قالب 6 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

در این کاروان دانش‌آموزان پسر و عوامل اجرایی دبیرستان‌های متوسطه دوره دوم امام خمینی (ره) ، المهدی (عج)، شیخ مفید ، مدرس ، باقرالعلوم، شهیدپیرزاده و شهید قهرمانی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل شرکت دارند.

الله‌شکر عبدی ، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در آیین اعزام این کاروان با اشاره به اینکه حرکت راهیان نور و زیارت شهدا یک زیارت معنوی است و با زیارت شهدا می‌توان ذره‌ای از دریای معرفت شهدا را درک کرد ، گفت: اعزام کاروان راهیان به منزله فناوری بهره‌گیری از غنی‌ترین ثروت فرهنگی کشور یعنی میراث گرانبهای دفاع مقدس است تا همگان بر ارزش جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران و ضرورت پاسداشت مقام والای آنها پی ببرند.

بهروز ندایی ، معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این مراسم گفت: این انقلاب به دست جوانان به دست آمده و توسط همین جوانان ادامه خواهد داشت.

او افزود : اعزام دانش‌آموزان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، آشنایی با رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان و نیز افزایش آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم و آشنایی با فضای معنوی شهید و شهادت انجام می‌گیرد.

به گزارش ایرنا ، اعضای این کاروان قرار است از مناطق اروندکنار ، شلمچه، دهلاویه، فکه، هویزه و دیگر مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟