برترین‌های ورزش‌های رزمی گناوه تجلیل شدند


برترین‌های ورزش‌های رزمی گناوه تجلیل شدند

گناوه - ایرنا - برترین‌های ورزش‌های رزمی شهرستان گناوه در آیینی با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور در سالن تالار بهزاد این شهر تجلیل شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور در این آیین گفت: این فدراسیون تعداد زیادی از سبک‌های رزمی را در کشور تحت پوشش قرار داده و ارتباط خوب و منطقی بین سبک‌ها و هیات‌های استان‌ها وجود دارد.

برترین‌های ورزش‌های رزمی گناوه تجلیل شدند

یوسف بهتری اظهارداشت: در تقسیم‌بندی منابع فدراسیون هم سبک‌ها و هم استان‌ها مورد توجه قرار دارد و استان بوشهر یکی از مراکز مهم اصلی ورزش‌های رزمی است که باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

وی افزود: باتوجه به سلایق متعدد و استادان بسیار توانمندی که در کشور وجود دارد می‌توان از این ظرفیت نهایت استفاده را برد و سبک‌ها را افزایش داد.

وی گفت: ورزشکاران رزمی کار جزو پاک‌ترین ورزشکاران درکشور هستند و ضمن اینکه هرموقع نظام نیاز به آنان داشته کمک و حمایت کرده‌اند، شاهد مدال‌آوری و مقاوم‌آوری آنان در سطوح بین‌المللی هستیم.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی گناوه گفت: به پاس تلاش‌های قهرمانان، مربیان و ورزشکاران این رشته که همواره در میادین ملی و فراملی افتخارآفرینی کردند این برنامه برای هفتمین سال برگزار شده تا ضمن یادآوری خاطرات پربار و ماندگارشان از زحمات این عزیزان تقدیری باشکوه و ورزشکاران بیشتری جذب این سبک شوند.

خالد خلیلی افزود: این شهرستان در ورزش های رزمی ورزشکاران مستعد و توانمند دارد و دارای ۱۵۰ قهرمان کشوری و استانی و بین‌المللی است.

برترین‌های ورزش‌های رزمی گناوه تجلیل شدند

وی اظهار داشت: از مسئولان و خیرین این شهرستان تقاضامندم از این ورزشکاران حمایت کنند تا شاهد جامعه پویاتر و بانشاط باشیم.

در این آیین برنامه‌های متنوعی شامل حرکات زیبای هیجانی رزمی توسط ورزشکاران رزمی کار و قهرمانان و موسیقی سنتی اجرا و در پایان از برترین‌های این رشته، داوران و مربیان و هیات آن تجلیل بعمل آمد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس