اسکان اضطراری9600 تن در برف و کولاک اخیر


تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال‌احمر در شش روز گذشته خدمات امدادی لازم را به 36 هزار و 786 تن از هموطنان متاثر از برف و کولاک ارائه کرده و 130 نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

اسکان اضطراری9600 تن در برف و کولاک اخیر

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال‌احمر در شش روز گذشته خدمات امدادی لازم را به ۳۶ هزار و ۷۸۶ تن از هموطنان متاثر از برف و کولاک ارائه کرده و ۱۳۰ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش امدادرسانی در برف و کولاک از ١٩ بهمن تا ساعت ۰۵:۳۰ صبح ۲۵ بهمن، افزود: ۲۲ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان در شش روز گذشته تحت تاثیر برف و کولاک بوده و امدادگران در ۱۶۹ محور کوهستانی خدمات امدادی لازم را به ۳۶ هزار و ۷۸۶ تن از هموطنان ارائه کرده‌اند.

وی با اشاره به انتقال ۱۳۰ نفر به نقاط امن و ۷۱ نفر به مراکز درمانی، افزود: همچنین ۹ هزار و ۶۳۷ نفر از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و ۹۱۱ خودرو نیز از برف رهاسازی شده است.

سلیمی با اشاره به فعالیت ۵۶۷ تیم امدادی شامل ۲ هزار و ۸۳۶ امدادگر و نجاتگر برای ارائه خدمات امدادی به متاثران از برف و کولاک، اظهار کرد: ۹ هزار و ۷۱۷ تخته پتو، ۸ هزار و ۷۱۱ بسته غذایی، ۲هزار و ۷۸۳ کیلوگرم خرما، ۳۸ هزار و ۶۶۸ قرص نان، ۱۲ هزار و ۹۷۹ بطری آب معدنی، ۱۸ هزار و ۷۴۷ بسته بیسکویت و ۷ هزار و ۸۸۴ قوطی کنسرو میان متاثران از برف و کولاک توزیع شده و امدادرسانی در اردبیل، گیلان و خوزستان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر