بازسازی بازی Resident Evil 2 بیش از 5.8 میلیون نسخه فروش داشته است


بازسازی بازی Resident Evil 2 بیش از 5.8 میلیون نسخه فروش داشته است

بازسازی بازی Resident Evil 2 به‌عنوان یک نسخه‌ی بازسازی شده عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته و 5.8 میلیون نسخه را به فروش رسانده است. سری Resident Evil پرفروش‌ترین سری بازی ترسناک تاریخ است کپ‌کام اقدام به به‌روزرسانی آمار فروش عناوینی که بیش از 1 میلیون نسخه فروش داشته‌اند کرده است. همان‌طور که واضح است Monster Hunter World با فروش...

بازسازی بازی Resident Evil 2 به‌عنوان یک نسخه‌ی بازسازی شده عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته و 5.8 میلیون نسخه را به فروش رسانده است.

کپ‌کام اقدام به به‌روزرسانی آمار فروش عناوینی که بیش از 1 میلیون نسخه فروش داشته‌اند کرده است. همان‌طور که واضح است Monster Hunter World با فروش 14.9 میلیون نسخه پرفروش‌ترین بازی تاریخ این شرکت به حساب می‌آید اما باید نگاهی به آمار آثار منتشر شده از این شرکت در سال 2019 بیندازیم.

بازسازی بازی Resident Evil 2 موفق به فروش 5.8 میلیون نسخه شده که دستاورد بسیار قابل توجهی است. در دسامبر گذشته اعلام شده بود که فروش این عنوان از مرز 5 میلیون نسخه گذشته و حال با توجه به این آمار، ظاهراً در فصل تعطیلات 800 هزار نسخه از این بازی به فروش رفته است.

Devil May Cry 5 نیز با فروش 3.1 میلیون نسخه لقب پرفروش‌ترین نسخه‌ی این سری محبوب را از آن خود کرده است. نسخه‌ی شماره‌دار قبلی سری یعنی Devil May Cry 4 نیز تاکنون توانسته است 3 میلیون نسخه به فروش برساند اما باید توجه داشته باشیم که 12 سال از عرضه‌ی این نسخه می‌گذرد ولی Devil May Cry 5 فقط در طول یک سال چنین فروشی را تجربه کرده است.

علاوه بر این‌ها، کپ‌کام آمار فروش Street Fighter 5 و Resident Evil 7 را به‌روزرسانی کرده است. Street Fighter 5 و Resident Evil 7 به ترتیب 4.1 و 7 میلیون نسخه فروش داشته‌اند. Monster Hunter World: Iceborne نیز در سال گذشته 3.2 میلیون نسخه فروش داشته است اما این آمار بدون احتساب نسخه‌ی پی‌سی است که در ماه ژانویه منتشر شده بود. با در نظر گرفتن نسخه‌ی پی‌سی، فروش این گسترش‌دهنده در سراسر جهان به 4.5 میلیون نسخه می‌رسد.

بازسازی بازی Resident Evil 2 بیش از 5.8 میلیون نسخه فروش داشته استبازسازی بازی Resident Evil 2 بیش از 5.8 میلیون نسخه فروش داشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر