مسابقات اسبدوانی گنبد؛ رقابت 61 راس اسب در هوایی سرد و بارانی


مسابقات اسبدوانی گنبد؛ رقابت 61 راس اسب در هوایی سرد و بارانی

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس، عصر جمعه در هوایی سرد و بارانی با رقابت 61 راس اسب در هفت دور مختلف در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

مسابقات این روز در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب‌های ترکمن ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۲ بود، اسب غنج اسن به عنوان نخست دست یافت و اسب‌های آتلار و آرای گزل عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم رقابت اسب‌های تروبرد سه ساله کلاس Maiden برگزار شد که با قهرمانی اسب ریوگیت و کسب عناوین دوم و سوم از سوی اسب های نمسیس و دلتو به پایان رسید و در دور سوم در رقابت اسب‌های تروبرد سه ساله کلاس برنده نیز اسب‌های اونیکس، ریوکازو و شایراد به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

اسب الماس بندر قهرمان دور چهارم این مسابقات در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ شد و در پی او اسب‌های بیوتی کالکشن و الی زیبا عناوین برتر بعدی را کسب کردند.

کورس پنجم محل رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال بود که در آن اسب هیمالیا زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان گذشت و اسب‌های بنفیت و سریک به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

کورس ششم مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ سال بود که حاصل آن کسب عنوان قهرمانی از سوی اسب منوکید بود و در پی او اسب‌های ویمتو و هاکتان مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در آخرین دور رقابت‌های امروز اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس، اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ رقابت کردند که این دور با قهرمانی اسب نازقورام به پایان رسید، گل گندم دوم شد و اسب کی دو به کسب عنوان سومی این دور بسنده کرد.

در پایان رقابت‌های روز دوم هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس مبلغ سه میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییز و زمستان گنبدکاووس به مدت ۲۲ هفته پیش بینی شده و مطابق آن، این مسابقات هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی