هلال‌احمر خراسان شمالی 2 هزار و 367 نفر را اسکان اضطراری داد


هلال‌احمر خراسان شمالی 2 هزار و 367 نفر را اسکان اضطراری داد

بجنورد- ایرنا- جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، دیشب 2 هزار و 367 نفر از مسافران عبوری از این استان را به صورت اضطراری در مساجد شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان و اسفراین اسکان داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شب گذشته، مسافران در راه مانده در محور بجنورد- آشخانه در گردنه امین الله و نیز گردنه های اسدلی و پلمیس در محور بجنورد- اسفراین با تلاش امدادگران هلال احمر، کمک رسانی شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر در راه ماندگان، مسافران ناوگان اتوبوسی بودند، افزود: در مجموع، ۲ هزار و ۷۳۴ نفر گرفتار در برف و کولاک دیشب، امدادرسانی شدند و ۲ هزار و ۱۸۵ تخته پتو میان آنان توزیع شد.

وی گفت: در مرکز استان، مسافران در راه مانده در مسجد شهرک شاهد، مسجد کرمانی، مسجد امام رضا(ع)، مسجد امام خمینی(ره) و نیز امامزاده سلطان سیدعباس (ع) اسکان داده شدند.

محبان افزود: ۲۴ گروه امدادی جمعیت هلال احمر استان در عملیات امدادرسانی شب گذشته، حضور داشتند که علاوه بر اسکان مسافران، نسبت به رهاسازی ۸۵ دستگاه خودرو گرفتار در برف اقدام کردند.

بارش برف که از شامگاه دیشب خراسان شمالی را فرا گرفته بود تا سحرگاه امروز ادامه داشت و سبب تعطیلی مدارس مقاطع مختلف در تمام شهرستان های استان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!