پاداش و جزا از جنس عمل/ راه اسلام سعادت و پاکی است


پاداش و جزا از جنس عمل/ راه اسلام سعادت و پاکی است

ملا سیدخالد رسول‌زاده گفت: خداوند نتیجه اعمال را نصیب انسان می‌کند، اگر اعمال‌مان بد باشد، بدی و اگر کار خیر باشد، خیر و سعادت نصیب‌مان می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ملا سیدخالد رسول‌زاده، امام جمعه موقت بوکان، 25 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و با اشاره به ایام انتخابات مجلس، گفت: فضای انتخابات است و ما باید با تدبر و تفکر افرادی لایق را انتخاب و به مجلس بفرستیم، افردی اصلح که پس از چهار سال حضور در مجلس، لیاقت و شایستگی از خود به‌جای بگذارد.
وی بیان کرد: خداوند پاداش انسان‌های خوب را در عمل و رفتار آنها قرار داده است؛ با توجه به حدیثی از پیامبر(ص) جزای راحمین در این دنیا، رحمت خداوند در آن دنیاست.
امام جمعه موقت بوکان ادامه داد: هر کسی در مقابل بندگان خداوند متکبر باشد، خداوند او را خوار و ذلیل می‌کند. وقتی بخواهیم خداوند با ما خوب باشد و به ما رحم کند ما نیز باید با بندگان خدا به‌خوبی رفتار کنیم.
رسول‌زاده با بیان اینکه کسی که ناراحتی و مشکلی از بندگان حل کند، خداوند مشکلات او را نیز حل می‌کند، گفت: خداوند نتیجه اعمال را نصیب انسان می‌کند، اگر اعمال‌مان بد باشد، بدی و اگر کار خیر باشد، خیر و سعادت نصیب‌مان می‌شود.
وی اظهار کرد: شاید یکی از دلایل نبودن آرامش در جامعه این است که نحوه زندگی و معامله ما از طریق شریعت نیست که همین امر می‌تواند دلیلی بر ناآرامی‌ها در خانواده و زندگی باشد. راه و منش دین اسلام سعادت و پاکی است؛ در هر جامعه‌ای که زنا رواج پیدا کند نابودی و هلاکت نصیب مردم آن جامعه می‌شود.
خالد چوروکه
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان