استبان اکون پس از یک سال شلوغ با مرسدس نابود شد


فرمول یک ایران – استبان اکون طی فصل گذشته در رقابت ها شرکت نداشت اما این بدین معنا نبوده که او سال سختی را به عنوان راننده رزرو مرسدس پشت سر نگذاشته باشد. از مسابقه دادن پشت شبیه ساز تا حضور در پیست ها، اکون فصلی پر از سفر را در 2019 تجربه کرد تا بتواند به تمام تعهداتش عمل کند. به سادگی می توان گفت که سال طاقت فرسایی بوده و راننده حال حاضر رنو...

فرمول یک ایراناستبان اکون طی فصل گذشته در رقابت ها شرکت نداشت اما این بدین معنا نبوده که او سال سختی را به عنوان راننده رزرو مرسدس پشت سر نگذاشته باشد.

از مسابقه دادن پشت شبیه ساز تا حضور در پیست ها، اکون فصلی پر از سفر را در 2019 تجربه کرد تا بتواند به تمام تعهداتش عمل کند. به سادگی می توان گفت که سال طاقت فرسایی بوده و راننده حال حاضر رنو درباره آن می گوید:

می توان بگویم که سال بسیار بسیار سختی بوده است. این موضوع رخ داده که برای دو روز متوالی نخوابیده باشم و سفرهایی که داشتم واقعا دیوانه کننده بود. ساعت هایی بود که پشت شبیه ساز بودم و سپس باید به پیست می رفتم تا کارهای مرسدس را انجام دهم.

آنها به خوبی از من استفاده می کردند اما برنامه هایشان خیلی زیاد بود. راستش را بخواهم بگویم پست از تست های ابوظبی، در محل تمرینی خودم کم ترین وزنی را که تا به الآن تجربه کرده بودم، داشتم. من در سال گذشته کاملا نابود شدم.

پس از تمرینات اما به اهدافم رسیدم و چهار و نیم کیلو عضله بدست آوردم که طی دو ماه خوب است. من خیلی از این پیشرفت خوشحالم و برای شروع شرایط خوب است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس