کلوپ: یوونتوس شانس اول قهرمانی در UCL است


کلوپ: یوونتوس شانس اول قهرمانی در UCL است

سرمربی تیم فوتبال لیورپول معتقد است؛ یوونتوس شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ که در دو فصل اخیر موفق شده لیورپول را دو بار به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند و فصل گذشته هم این تیم را فاتح اروپا کرد، معتقد است یوونتوس کیفیت لازم برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد. بیانکونری که در حال حاضر با اینتر در صدر جدول رده‌بندی سری A ایتالیا هم‌امتیاز است و رقابت نزدیکی برای کسب قهرمانی در این رقابت‌ها دارد، در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان هم باید با لیون مصاف کند.

بیشتر بخوانید:

بایرن مونیخ به‌دنبال شکار بزرگ از لیورپول

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «گاردین» درباره مدعیان قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا گفت: یوونتوس پیش از آغاز فصل جاری از دید من شانس اول قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان بود. به اندازه کافی فوتبال ایتالیا را نمی‌بینم اما درک نمی‌کنم چرا یوونتوس با 10 امتیاز برتری نسبت به رقبا در صدر جدول رده‌بندی سری A ایتالیا نیست. آنها بزرگترین ترکیبی را دارند که من تاکنون در زندگی‌ام دیده‌ام. یووه بازیکنان باکیفیتی دارد که این دیوانه‌کننده است.

وی افزود: بایرن مونیخ هم ترکیب بزرگی دارد. پاری‌سن‌ژرمن هم اگر بازیکنانش آماده باشند، ترکیبی باورنکردنی دارد. شما هرگز نمی‌توانید از بارسلونا فاکتور بگیرید، این در حالی است که نباید منچسترسیتی را هم فراموش کرد چون فتح لیگ قهرمانان یکی از اهداف بزرگ آنها به شمار می‌رود. نمی‌دانم این فصل تا کجای این رقابت‌ها می‌توانیم پیشروی کنیم اما نیازی هم نیست به این موضوع فکر کنیم چون در حال حاضر تنها باید روی بازی سه‌شنبه با اتلتیکومادرید تمرکز کنیم.

کلوپ که فصل گذشته لیورپول را به ششمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان رساند، درباره اینکه آیا تیم تحت‌هدایتش می‌تواند از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند، اظهار داشت: نمی‌دانم که آیا می‌توانیم این فصل دوباره به قهرمانی در اروپا برسیم یا نه اما باید برای انجام این کار آماده باشیم. چیزی که می‌دانم و فصل قبل نشان دادیم، این است که می‌توانیم بهترین تیم‌ها را شکست دهیم. این بدین معنا نیست که این فصل ما فاتح لیگ قهرمانان خواهیم شد اما بدین معناست که می‌توانیم قهرمانی‌مان را تکرار کنیم و این چیزی است که می‌دانم.

سرمربی لیورپول در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های قدرتمند زیادی در لیگ قهرمانان هستند که باید برای تقابل با آنها آماده بود، سپس شانس هم باید با شما یار باشد تا بتوانید چیزی به دست بیاورید. در نهایت داشتن تیمی باکیفیت همیشه تفاوت را رقم نمی‌زند. بیشتر این است که چه تیمی بتواند عملکرد درستی از خود ارائه دهد، جاه‌طلبی خود را نشان دهد و در مقاطع لازم تأثیرگذار باشد. در نهایت برای قهرمانی به شانس هم نیاز خواهید داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور