جشن مادرانه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار شد


جشن مادرانه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار شد

مشهد- ایرنا- همزمان با سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام (ص)، گردهمایی مادران مکتب سلیمانی با عنوان جشن مادرانه با حضور مادران و همسران شهدا، زوجین جوان، زائران و مجاوران در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

در این مراسم که به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و سازمان بسیج جامعه زنان و سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، یک پژوهشگر حوزه خانواده گفت: تربیت صحیح و شایسته فرزندان یکی از وظایف اصلی پدر و مادر است لذا والدین باید مراقب باشند و ارزش‌های دینی را در فرزندان نهادینه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی افزود: والدین باید در بیدارسازی، جهت دهی و پرورش فرزندانشان تلاش کنند و آنان را بر پایه تعالیم دینی تربیت کنند و در این زمینه مادری بالاترین شغل برای هر زن است چرا که به فرموده امام خمینی (ره) از دامن زن، مرد به معراج می‌رود.

وی غفلت از تربیت فرزندان را مهمترین آسیب برای خانواده‌ها دانست و ادامه داد: تکریم، محبت و احترام به فرزندان، وقت گذاشتن برای فرزندان و انتقال ارزش‌های دینی به آنان از دیگر وظایف والدین نسبت به فرزندان است.

وی گفت: دشمن‌شناسی یکی از مسایل ضروری است که والدین باید به آن توجه خاص داشته باشند و بدانند که دشمنان برای تضعیف اعتقادات دینی کودکان و جوانان هزینه‌های بسیار می‌کنند.

تقدیر از مادران و همسران شهدا، تجلیل از مادران نمونه، قرائت بیانیه توسط خواهر شهید مدافع حرم محمد اسدی و مدیحه‌ سرایی از دیگر برنامه‌های اجرایی سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در بارگاه منور امام هشتم (ع) بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول