43 زوج ثلاث‌باباجانی آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند


43 زوج ثلاث‌باباجانی آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند

کرمانشاه- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن 43 نوعروس زیرپوشش این نهاد با برگزاری آیینی آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

سید امیر حسینی روز شنبه در این آیین که با حضور نوعروسان و جمعی از خانواده های آنان و مسوولان برگزار شد، افزود: در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این زوج ها اهدا شده است.
وی یادآور شد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۲۳ مورد کمک هزینه ازدواج به صورت هدیه و بلاعوض به مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد ثلاث باباجانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی مهم این نهاد در سال جاری اعلام کرد و گفت: این کارگاه‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج برای نوعروسان و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌شود تا سبک زندگی ایرانی و اسلامی، شیوه‌های زندگی سالم، همسرداری و تربیت فرزندان به آنان آموزش داده شود.
امام جمعه ثلاث باباجانی نیز گفت: تامین جهیزیه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نیازمندان یکی از کارهای نیک این نهاد محسوب می شود.
ماموستا ملا احمد شیخی افزود: در اسلام سفارش زیادی به امر ازدواج شده است، چرا که با ازدواج نیمی از دین انسان کامل شده و بسیاری از درهای گناه، با ازدواج بسته می‌شود.
وی ادامه داد: خانواده والاترین کانون اجتماعی است که اگر براساس عاطفه، مهر و محبت و احترام بنا شود مسیر سعادت جامعه هموار خواهد شد.
شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !