ماجرای نامزدی که با نوای نی‌انبان قصد هیپنوتیزم رای‌دهندگان را دارد!


رکنا: برخی از نامزد‌های انتخاباتی که امروز بهارستان را با ساز نی‌انبان در استان بوشهر معامله می‌کنند باید توجه داشته باشند مردم بصیر و ولایتمدار بوشهر به شاخصه‌های انقلابی رای خواهند داد.

به گزارش رکنا، تنور انتخابات در همه شهر‌های کشور گرم است و نامزد‌های انتخاباتی تلاش دارند خود را به مردم به گونه‌ای معرفی کنند که روز سوم اسفند ماه راهی بهارستان شده و بر صندلی خود تکیه زنند.

در استان بوشهر افراد با ویژگی‌های مختلفی وارد کارزار انتخابات شده اند و ستاد‌ها را با چینش‌های گوناگونی طراحی کرده اند که نظر اقشار مختلف را به خود جلب کنند تا شاید پیروزی به دست آورند.

برخی از نامزد‌های انتخاباتی برای جلب نظر مردم، سیستم‌های صوتی بسیار هنجار شکن در ستاد نصب کرده اند و از آن‌ها موسیقی‌های تند و رقص آور پخش می‌شود تا با این کار نظر مخاطبین و افراد جلب شود و این کاندید را به عنوان حامی نسل جوان معرفی کنند.

اما مردم ولایتمدار بوشهر می‌دانند افرادی که قریب به یک دهه در پایتخت ساکن بوده اند و از نزدیک مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را لمس نکرده اند، قطعا نمی‌توانند راه گشایی برای حل مشکلات جامعه باشد.

امروز کشور بیشتر از هر چیزی به یک مدیر جهادی، انقلابی و ولایتمدار نیاز دارد، مردم استان بوشهر به فردی نیاز دارند که از نزدیک مشکلات آن‌ها را حس کرده باشد و با ورود به خانه ملت زبان گویای مردم برای ایجاد اشتغال، توسعه زیرساخت ها، تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ناتمام، کمک برای توسعه در حوزه بهداشت و درمان، دفاع از حقوق معلمان و ... باشد.

با پخش نی‌انبان در ستاد‌های انتخاباتی قطعا مشکلات مردم رفع نخواهد شد بلکه با ورود چنین افرادی به مجلس شورای اسلامی روز به روز عقب گرد خواهیم کرد و این نامزد طی چهار سال نمایندگی فقط از نی‌انبان دفاع می‌کند.

برخی از نامزد‌های انتخاباتی که امروز بهارستان را با ساز نی‌انبان در استان بوشهر معامله می‌کنند باید توجه داشته باشند مردم بصیر و ولایتمدار بوشهر به شاخصه‌های انقلابی رای خواهند داد و روز دوم اسفند ماه با حضور پرشور پای صندوق‌های رای بار دیگر ثابت خواهند کرد که همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند