زمینه حضور مردم در انتخابات فراهم شود


زمینه حضور مردم در انتخابات فراهم شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: متولیان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مکلف به فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند چراکه میزان مشارکت بیانگر اعتماد به مسوولان آن منطقه است.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز یکشنبه در ستاد انتخابات استان همدان افزود: معتقدیم که نظام و حکومت اسلامی با حضور مردم پیش می رود و این موضوع یک واقعیت غیرقابل انکار است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در نظام اسلامی حضور مردم در پیشبرد اهداف موثر است ادامه داد: هر جا مردم حاضر شده و حمایت کردند آرمان های الهی محقق شد و هر جا مردم کنار کشیدند حتی پیغمبرانی همچون ابراهیم خلیل الله نیز نتوانست حکومت تشکیل دهند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی تاکید کرد: حضور مردم ما در انتخابات موجب انسجام و وحدت شده همچنین مولفه قدرت و امنیت را افزایش می دهد.

وی گفت: حضور مردم در انتخابات ربطی به جناح سیاسی ندارد چرا که در چهل سال گذشته قدرت بین جناح ها دست به دست شده و در این بین مشارکت بسیار با اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان افزود: رای هر فرد فارغ از تفکر سیاسی و جناحی حق الناس است و باید این حق به خوبی صیانت شود.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: در فضای انتخابات خیلی ها دنبال منافع هستند و خیلی ها هم قصد خدمت دارند در این بین بخشی از فضای رقابت انتخابات به سمت تخریب، توهین و سیاه نمایی می رود با این وجود نباید برای دنیای دیگران آخرت مان را از بین ببریم.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه اختلاف سلیقه جریان های سیاسی قابل انکار نیست اما همه ما در یک جبهه هستیم و باید بدانیم که دشمنان این ملت بین طرفدار و منتقد شورای نگهبان یا مذاکره تفکیک نمی کند.

استان همدان با ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی در ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت