انتشار ناخواستهٔ نام و تصویری از پیکاپ الکتریکی فیسکر


تا چند وقت پیش خودروسازان به دنبال عرضهٔ مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای الکتریکی ممکن به بازار بودند اما طی دوازده ماه گذشته، توجه بسیاری از برندها به دنیای رو به رشد پیکاپ‌های الکتریکی متمرکز شده که جدیدترین آن‌ها فیسکر است. مدت‌زمان زیادی از رونمایی شاسی‌بلند تمام الکتریکی این شرکت بنام اوشن نگذشته است اما فیسکر متوقف نشده … The post انتشار...

تا چند وقت پیش خودروسازان به دنبال عرضهٔ مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای الکتریکی ممکن به بازار بودند اما طی دوازده ماه گذشته، توجه بسیاری از برندها به دنیای رو به رشد پیکاپ‌های الکتریکی متمرکز شده که جدیدترین آن‌ها فیسکر است. مدت‌زمان زیادی از رونمایی شاسی‌بلند تمام الکتریکی این شرکت بنام اوشن نگذشته است اما فیسکر متوقف نشده و در فکر توسعهٔ محصول بعدی خود است. به‌تازگی هنریک فیسکر در توییتر تصویری را منتشر کرده که پیش‌نمایشی از عقب پیکاپ تمام الکتریکی این شرکت که آلاسکا نام گرفته را نشان می‌دهد. البته چندی بعد این توییت پاک شد اما خوشبختانه کارانددرایور قبل از حذف شدن از آن اسکرین‌شات گرفته است.

انتشار ناخواستهٔ نام و تصویری از پیکاپ الکتریکی فیسکر

پیکاپی که در این تصویر دیده می‌شود طراحی تهاجمی و تیزی دارد و ازجملهٔ ویژگی‌های قابل‌توجه آن می‌توان به چراغ ترمز سوم بزرگ روی سقف، چراغ‌های عقب باریک و تایرهای آفرود اشاره کرد. همچنین روی درب پشتی هم نوشتهٔ بزرگ ALASKA به چشم می‌خورد؛ اما اندکی بعد از انتشار این توییت، هنریک فیسکر نوشت: «با عرض پوزش به خاطر اشتباه، این توییت پاک می‌شود». سخنگوی فیسکر نیز در بیانیه‌ای که برای کارانددرایور صادر کرد گفته است این توئیت ناخواسته منتشر شده است.

انتشار ناخواستهٔ نام و تصویری از پیکاپ الکتریکی فیسکر

سخنگوی فیسکر در این بیانیه گفته است:

ما نمی‌توانیم مدل یا نام خودرویی که در این توییت دیده می‌شود را تأیید کنیم اما بااین‌حال تأیید می‌کنیم که فیسکر روی یک پلت‌فرم الکتریکی ماژولار کار می‌کند که ممکن است در آینده در چنین محصول الکتریکی مقرون‌به‌صرفه مورداستفاده قرار گیرد

درهرحال پیکاپ الکتریکی فیسکر در بازار کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت زیرا باید با رقبای قدرتمند و سرسختی مثل ریویان R1T، تسلا سایبرتراک، بولینگر B2، نیکولا بَجر، لوردستون انجورانس و جی‌ام‌سی هامر EV رقابت کند.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید