سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ ؛ پرداخت آسان بدون کارت بانکی و بدون پول نقد


مطلب سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ ؛ پرداخت آسان بدون کارت بانکی و بدون پول نقد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ شیوه‌ای نوین برای پرداخت و دریافت وجه حتی بدون نیاز به کارت بانکی، دستگاه کارت‌خوان و نیز پول نقد است. در ادامه...

سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ شیوه‌ای نوین برای پرداخت و دریافت وجه حتی بدون نیاز به کارت بانکی، دستگاه کارت‌خوان و نیز پول نقد است. در ادامه این گفتار با آسان‌ترین و سریع‌ترین شیوه پرداخت آنلاین آشنا خواهیم شد.

سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز شده و حالا بیش از هر زمان دیگری تمام جنبه‌های روزمرگی مدرن‌مان با تکنولوژی پوشش داده شده است. تصور خیلی از آنها شاید در همین ۱۰۰ سال پیش غیرممکن‌ترین کار دنیا بود. اما اجتناب ناپذیر بودن مهم‌ترین ویژگی تکنولوژی است. خیلی چیزها واقعا دیگر در کنترل ما نیستند و شاید مجبوریم تن به آنها بدهیم.

ولی رسالت پیشرفت‌های فناورانه کمک به ارتقای سطح و کیفیت زندگی و تسریع امور است. تاریخ بشر خیلی وقت است که از عصر مبادله کالا با کالا و ضرب سکه عبور کرده ولی هر روز و با طمع بیشتری به سوی خوشبختی هرچه بیشتر تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم افزایش کارایی و تسریع فرآیندها را در همه امور شاهد باشیم. با اینکه در عصر انقال کارت به کارت و سرویس‌های پرداخت آنلاین نظری PayPal به سر می‌بریم، ولی باز هم بیشتر می‌خواهیم.

سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ ؛ پرداخت آسان و سریع ایمن

در ایرانِ امروز اپلیکیشن‌های بانکی نقش حیاتی در امور مالی مردم ایفا می‌کنند. اما هنوز چالش‌هایی در زمینه امنیت این تراکنش‌ها وجود دارد. لو رفتن رمز کارت‌های بانکی در پرداخت به وسیله کارت‌خوان و یا مجهول ماندن هویت کاربران پرداخت کننده در شیوه‌های پرداخت اینچنینی، ضرورت وجود راهکارهای ایمن و مطمئن‌تر را یادآور می‌شوند.

اپلیکیشن آ‌پ به عنوان پرکاربردترین اپلیکیشن در حوزه پرداخت، خرید شارژ، سفر و گردشگری، طیف وسیعی از خدمات را با سریع‌ترین روش ارائه می‌کند. با اپلیکیشن تقریبا دیگر به بانک‌ها نیازی نخواهد بود و بانکی کوچک در اسمارت‌فون خود خواهید داشت. طیف وسیعی از امور بانکی و مالی را می‌توانید با این اپلیکیشن (به صورت آنلاین) و نیز کد دستوری ستاره ۷۳۳ مربع انجام دهید. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امور مربوط به کارت بانکی: انتقال وجه کارت به کارت، مانده حساب و صورت حساب. پرداخت‌ها: پرداخت قبوض آب، برق و …، قبض مالیات و عوارض و خلافی خودرو. خرید شارژ و بسته: شارژ موبایل، خرید بسته اینترنتی همراه و خانگی. گردشگری: خرید بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس و رزرو هتل داخلی و خارجی.

سرویس مشترک جدیدی با همکاری بانک ملی ایران و شرکت آسان پرداخت (اپلیکیشن آپ) در همین راستا بهبود امنیت و تسریع تراکنش‌ها، اوایل بهمن ۹۸ آغاز به کار کرد تا بوسیله آن هر اسمارت فون به یک دستگاه کارت‌خوان، البته با امنیت بالاتر، تبدیل شود. برای استفاده از این سرویس جهت پرداخت و دریافت وجه می‌بایست اپلیکیشن آپ را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

چه کسانی می‌توانند از سرویس سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ استفاده کنند؟

پاسخ کوتاه این است که همه افرادی که به دلایل مختلف تراکنش‌های پرداخت و دریافت وجه بسیاری انجام می‌دهد، باید به سرویس جدید اپلیکیشن آپ روی بیاورند. با این کار علاوه بر اینکه امنیت تراکنش‌های آنها افزایش می‌یابد و از شر بخش عمده‌ای از شیوه‌های کلاهبرداری خلاص می‌شوند، تسریع در امور مالی را نیز شاهد خواهند بود.

سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ ؛ پرداخت آسان بدون کارت بانکی و بدون پول نقد

برای بسیاری از کسب و کارها در حوزه‌های مختلف و شاید صندوق‌های خیریه و قرض‌الحسنه استفاده از این قابلیت نوین می‌تواند علاوه بر افزایش امنیت در تراکنش‌ها، حریم شخصی و اطلاعات، جلوه‌ای خوبی برای برند تجاری آنها نیز به همراه داشته باشد.

اما تنها صاحبان کسب و کارها نیستند که می‌توانند از سرویس نشان پرداخت استفاده کنند، در این زمینه در وب‌سایت «آسان پرداخت» می‌خوانیم:

البته کد نشان پرداخت فقط مخصوص کسب و کارهای بزرگ و کوچک نیست. اگر به هر علتی باید از تعداد زیادی افراد پول دریافت کنید، نشان پرداخت به شما کمک می‌کند اینکار را سریع‌تر و هوشمندتر انجام بدهید. با ثبت نام و دریافت کد مخصوص می‌توانید دریافتی‌ها را با نظم، امنیت و سرعت بیشتری ساماندهی کنید.

نحوه ثبت نام و دریافت کد نشان پرداخت در اپلیکیشن آ‌پ

در قدم اول باید بدانید که سرویس نشان پرداخت در همان پلتفرم اپلیکیشن آپ فعال است و برای استفاده از آن به دریافت و نصب اپلیکیشن جدیدی نیاز ندارید. اگر اپلیکیشن آپ را روی اسمارت‌فون خود دارید، حتما آن را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید. این برنامه تاکنون بیش از ۱۱ میلیون بار از کافه ‌بازار، بیش از ۵ میلیون بار از گوگل‌پلی و بیش از ۲ میلیون بار از مایکت دریافت شده است. برای دانلود و نصب اپلیکیشن آپ می‌توانید از مسیرهای زیر اقدام کنید:

دریافت و نصب اپلیکیشن آپ با لینک مستقیم از وبسایت آسان پرداخت دریافت و نصب اپلیکیشن آپ از کافه بازار دریافت و نصب اپلیکیشن آپ از گوگل پلی

همچنین این اپلیکیشن یک نسخه وب نیز دارد که می‌توانید از طریق بخش دانلود وب‌سایت آسان پردخت به آن دسترسی داشته باشید.

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، افزایش سرعت و امنیت در همه تراکنش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و از همین رو استفاده از خدمت نوین بانک ملی و مجموعه آسان پرداخت تحت عنوان «نشان پرداخت آپ» را معرفی کردیم. این سرویس دریافت و پرداخت وجه بدون استفاده از پول نقد و کارت بانکی را ممکن می‌سازد.

برای استفاده از سرویس نشان پرداخت آپ نیاز به دریافت «کد نشان پرداخت» است. برای این کار در ابتدا لازم است در این سرویس ثبت نام کنید. دو مسیر پیش روی شماست: استفاده از وب‌سایت آپ در این لینک (تنها کافی است فرم ثبت نام به عنوان پذیرنده جدید را پر کنید و مدارک درخواستی را ارسال کنید) و نیز ثبت نام در بخش نشان پرداخت در اپلیکیشن آپ که در ادامه به آن می‌پردازیم.

برای ثبت نام در سرویس نشان پرداخت با استفاده از اپلیکیشن مراحل زیر را دنبال کنید:

در ابتدا در منوی اصلی آپ بر روی گزینه «نشان پرداخت» بزنید تا وارد صفحه مربوطه شوید.

سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ ؛ پرداخت آسان بدون کارت بانکی و بدون پول نقدسرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ

قوانین را به طور کامل مطالعه کنید و گزینه «پذیرش قوانین و ثبت‌نام» را لمس کنید. در ادامه باید فرم ثبت‌نام را پر کرده و اطلاعات درخواستی را وارد کنید. توجه داشته باشید که در این مرحله کد ملی باید کد ملی دارنده سیم‌کارت باشد. همچنین بد نیست اگر تصویری متناسب با کسب و کارتان برای کد نشان خود انتخاب کنید. در ادامه دکمه «ثبت نام» را لمس کنید. حالا باید «کد نشان پرداخت تصویری و عددی» را دریافت کنید.

سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ ؛ پرداخت آسان بدون کارت بانکی و بدون پول نقدسرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ

ثبت نام شما با موفقیت به پایان رسیده است. با استفاده از کدهای تصویری و عددی مربوطه، هر کسی که آنها را داشته باشد، می‌تواند از طریق اپلیکیشن آپ برای شما پول واریز کند. این قابلیت نیز مهیاست که با استفاده از تب پرداختی‌ها، تراکنش‌های هر روز را با جزئیات ببینید.

سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ ؛ پرداخت آسان بدون کارت بانکی و بدون پول نقدسرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ

نکته جالب توجه دیگری که در اپلیکیشن آپ وجود دارد و در ویدئوی تبلیغاتی خوش‌ساخت آن نیز در محوریت قرار دارد، دسترسی سریع به کد پذیرندگی تصویری با استفاده از کیو آر بارکد (QR Barcode) است. برای این منظور کافی است گوشی را ۹۰ در جه بچرخانید تا اطلاعات شما به عنوان دریافت‌کننده وجه نمایش داده شود. حالا این صفحه را به پرداخت‌کننده (مشتری) نشان دهید.

خلاصه‌وار استفاده از این سرویس به شکل زیر است:

ورود به گزینه نشان پرداخت در اپلیکیشن آپ اسکن کد تصویری (QR Code) یا درج کد عددی نشان پرداخت فروشنده (پذیرنده) وارد کردن مبلغ و پرداخت از طریق کیف پول آپ یا اطلاعات کارت بانکی

برای آشنایی بیشتر با سرویس نشان پرداخت، خدمت مشترک بانک ملی ایران و شرکت آسان پرداخت، پیشنهاد می‌‌کنیم ویدئوی خلاقانه زیر را از دست ندهید.

مزایای استفاده از سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ چیست؟‌

استفاده از این سرویس به هیچگونه هزینه‌ای احتیاج ندارد و کاملا رایگان است. از این گذشته در حال حاضر هیچ کارمزدی نه از پرداخت‌کننده و نه از پذیرندگان به هیچ دلیلی از جمله کارکرد سرویس کسر یا دریافت نمی‌شود.

برای استفاده از سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ محدودیت تراکنش روزانه ۵ میلیون تومان تعیین شده است. همچنین مبلغ قابل پرداخت روزانه از کیف پول حداقل هزار ریال (۱۰۰ تومان) و حداکثر ۲ میلیون تومان است. هیچ گونه محدودیتی جهت پرداخت از کارت‌های بانکی وجود ندارد. البته در خصوص کیف پول روزانه ۴۰ مرتبه بیشتر نمی‌توان از آن استفاده کرد.

به طور خلاصه از جمله مزایای استفاده از سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ می‌توان به این موارد اشاره کرد:

همراه نداشتن پول خرد، پول نقد یا کارت بانکی: دیگر نیاز نیست دنبال سکه و اسکانس خرد باشید هزینه‌ها به راحتی پرداخت می‌شود. در فروشگاه‌های خرده‌فروشی (Retail Store) بسیار پیش می‌آید که پرداخت‌کننده کارت بانکی، اسکناس نقد یا پول خرد مناسب همراه ندارد و چالش پیش می‌آید. نشان پرداخت می‌تواند گزینه ایده‌آلی در چنین شرایطی باشد. این روزها احتمال اینکه کسی اسمارت‌فون خود را همراه نداشته باشد، بسیار کمتر از نداشتن پول نقد یاکارت بانکی است. درواقع با این قابلیت جدید اپلیکیشن آپ دیگر نیازی نیست وقت خود را در صف مراکز خرید، سوپرمارکت‌ محله‌تان یا هنگام پیاده شدن از تاکسی تلف کنید! امنیت، امنیت و امنیت: نشان پرداخت از بروز کلاه‌برداری‌ها با استفاده از شیوه‌های مختلف آنلاین و نیز کارت‌خوان‌ها جلوگیری می‌کند. بدون افشای رمز و اطلاعات کارت بانکی و بدون نیاز به حمل پول نقد، امنیت بیشتری خواهید داشت. سرعت و آسانی در پرداخت: در دنیایی که ثانیه‌ها تعیین کننده‌اند، همیشه سرعت بیشتر دغدغه است. یک کد اسکن کنید، مبلغ را وارد کنید و همه چیز تمام است! اشتراک‌گذاری کد نشان پرداخت: امکان اشتراک‌گذاری کد نشان پرداخت نیز به سادگی مهیا است و می‌توانید کد اختصاصی خود را با لینک اختصاصی به اشتراک بگذارید.

همه پرداختی‌هایی که در این سرویس انجام می‌شوند به کیف پول در اپلیکیشن آپ واریز می‌شوند و پس از آن می‌توان وجه مربوط را به کارت بانکی واریز کرد. این پردخت‌ها بر مبنای سامانه پایا بانک مرکزی انجام می‌شوند. در توضیح این مورد در اپلیکیشن آپ میخوانیم:

به دستور بانک مرکزی انتقالات سامانه پایا برای دستور پرداخت‌های مشتریان صرفا یک بار در روز انجام می‌شود. واریز کلیه درخواست‌های ثبت شده تا ساعت ۲۳:۵۹ روز کاری بعد بین ساعت ۱۵ تا ۱۸ انجام خواهد شد. درخواست‌های پس از آن در سیکل بعدی تسویه حساب خواهند شد. در روزهای تعطیل رسمی واریز انجام نمی‌شود.

پرسش‌های متداول در خصوص سرویس نشان پرداخت اپلیکیشن آپ

سوالات متداولی که کاربران بسیاری در خصوص اپلیکیشن آپ و سرویس نشان پرداخت مطرح کرده‌اند در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این سوالات عمدتا به چگونگی دریافت کد پذیرندگی و نحوه استفاده از این سرویس است.

چگونه می‌توانیم کد نشان پرداخت بگیریم؟ از طریق سایت آسان پرداخت (ir) و انتخاب گزینه پذیرندگان و تکمیل فرم‌های مربوطه (به زودی تمام کاربران آپ دارای کد و نشان پرداخت ویژه خود خواهند بود.) چگونه کد نشان پرداخت خود را مشاهده کنم؟ وارد اپلیکیشن آپ شوید و در صفحه اصلی گوشی خود را ۹۰ درجه بچرخانید. کد نشان پرداخت شما نمایش داده می‌شود. در صورت فعال نبودن باید ثبت نام کنید. چگونه پرداخت موفق اطلاع رسانی می‌شود؟ پرداخت‌های موفق از طریق پیامک، رسید تراکنش و گزینه پرداختی‌ها در بخش سرویس نشان پرداخت اطلاع رسانی می‌شود. آیا استفاده از سرویس نشان پرداخت هزینه دارد؟ خیر، درحال حاضر استفاده از این روش پرداخت برای خریدار و فروشنده هیچ هزینه‌ای ندارد. سرویس نشان پرداخت برای چه کسب‌وکارهای قابل استفاده است؟ تمامی کسب‌وکارها با مبالغ خرد مانند تاکسی، نانوایی . کسب‌وکارهای دارای ارسال کالا. کسب‌وکارهای با مبالغ متوسط و بالا و کسب‌وکارهای آنلاین.

بیشتر بخوانید:

بهترین افزونه های گوگل کروم در سال 2020 : کارایی مرورگر گوگل کروم را بالا ببرید بهترین اپلیکیشن های آموزش آشپزی ؛ سرآشپز خونه خودت باش! رفع خطای Too Many Attempts تلگرام ؛ بهترین روش رفع خطای بیش از حد مجاز امتحان کردید تلگرام

گردآوری: تکراتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن